Přednášky z Manažerské simulační hry
Popis:
1. CHARAKTER A PŘÍNOS POČÍTAČOVÝCH SIMULACÍ
1. Týmový charakter
2. Etapový charakter
3. Interakčnost
4. Zpětnovazebnost
Týmový charakter
• 2-3 členné týmy
•
Maximálně 8 týmů v jedné hře
•
Stanovení vedoucího týmu
Etapový charakter
•
Několik kol
•
Jedno kolo = jedno čtvrtletí
Průběh kola:
1.vyhodnocení informací o firmě i o konkurentech
2.rozhodnutí (1-5 parametrů)
3.zadání do simulace
4.příjem nových informací
Interakčnost
•
Interakce v průběhu hry má dvojí charakter:
- interakce mezi členy každého týmu v rámci jednotlivých úrovních rozhodování (cena, výroba, marketing, kapitálové investice, výzkum a vývoj, charitativní činnost - JA TITAN
- interakce mezi jednotlivými týmy
Zpětnovazebnost
•
Zachycení bezprostředních ekonomických důsledků svých rozhodnutí a rozhodnutí konkurentů.
•
Možnost zpětné reakce v dalším kole.
•
V každém kole firma obdrží zprávy o ekon. výsledcích:
- Zpráva o situaci ve firmě
- Zpráva o situaci v odvětví
Klíčová slova:
technické zabezpečení
počítačové simulace
konflikty
manažerské metody
potenciál manažera
Obsah:
- OT1: Strategie hry v počítačové simulaci JA TITAN včetně technického zabezpečení
OT2: Vymezení základních pojmů v počítačových simulacích
OT3:Zásady řízení pracovního týmu a času manažera. Syndrom vyhoření.
OT4: Řešení konfliktu
OT5: Nástroje manažera pro měření výkonnosti podniku
APLIKACE PRINCIPŮ SYSTÉMOVÉ DYNAMIKY A SYSTÉMOVÉHO MYŠLENÍ V MANAŽERSKÝCH SIMULACÍCH
OT6: Manažerské metody a techniky I.
OT8: Manažerské metody a techniky II.
OT9: Strategie podniku v mezinárodním prostředí
OT10: Potenciál manažera
OT11: Nejčastější chyby manažerů a jak se jim vyhnout
OT12: Identita a etika manažera
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.