Popis:
Co je marketing?
- Jeden z nejčastěji citovaných pojmů současnosti
- Slovo velmi používané a často zneužívané
- Nesprávně spojováno pouze s pojmy reklama nebo prodej
Konkurenceschopnost:
po r. 1989 zásadní změny v politickém a ekonomickém systému ČR
- podnikatelské subjekty vystaveny tvrdému konkurenčnímu tlaku silných zahraničních firem
- výsledek?
obstály jen ty subjekty, které zvolily marketingový přístup, tj. dokázaly se chovat tržně a efektivně
Definice marketingu
Marketing bývá v literatuře vymezen mnoha způsoby.
Uznávaná je např. definice přijatá Americkou marketingovou společností (AMA) v roce 1985:
„Marketing je procesem plánování a provádění koncepce, tvorby cen, marketingové komunikace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb za účelem vyvolání směny, uspokojující požadavky jedinců i organizací.“
Marketing je manažerský proces, který je zodpovědný za vyhledávání, přijímání a uspokojování požadavků zákazníků způsobem, při kterém vzniká zisk“.
Klíčová slova:
marketing
reklama
prodej
podnikaní
zisk
Obsah:
- 1. Přednáška
2. Přednáška
3. Přednáška
4. Přednáška
5. Přednáška
6. Přednáška
7. Přednáška
8. Přednáška
9. Přednáška
10. Přednáška
11. Přednáška
12. Přednáška
13. Přednáška
14. Přednáška