Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Přednášky z Marketingu

«»
Přípona
.rar
Typ
přednášky
Stažené
1 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
4173
Poslední úprava
23.09.2014
Zobrazeno
1 435 x
Autor:
helios
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Co je marketing?
- Jeden z nejčastěji citovaných pojmů současnosti
- Slovo velmi používané a často zneužívané
- Nesprávně spojováno pouze s pojmy reklama nebo prodej
Konkurenceschopnost:
po r. 1989 zásadní změny v politickém a ekonomickém systému ČR
- podnikatelské subjekty vystaveny tvrdému konkurenčnímu tlaku silných zahraničních firem
- výsledek?
obstály jen ty subjekty, které zvolily marketingový přístup, tj. dokázaly se chovat tržně a efektivně
Definice marketingu
Marketing bývá v literatuře vymezen mnoha způsoby.
Uznávaná je např. definice přijatá Americkou marketingovou společností (AMA) v roce 1985:
„Marketing je procesem plánování a provádění koncepce, tvorby cen, marketingové komunikace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb za účelem vyvolání směny, uspokojující požadavky jedinců i organizací.“
Marketing je manažerský proces, který je zodpovědný za vyhledávání, přijímání a uspokojování požadavků zákazníků způsobem, při kterém vzniká zisk“.

Klíčová slova:

marketing

reklama

prodej

podnikaní

zisk



Obsah:
  • 1. Přednáška
    2. Přednáška
    3. Přednáška
    4. Přednáška
    5. Přednáška
    6. Přednáška
    7. Přednáška
    8. Přednáška
    9. Přednáška
    10. Přednáška
    11. Přednáška
    12. Přednáška
    13. Přednáška
    14. Přednáška
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše