Popis:
Zdroj: přednášky, dokumentový server - nejdůležitější slaidy
Základní literatura: Základy marketingu - Stehlík skripta, malá knížka, různé barvy, některá témata tam nejsou -
značka, positioning - knížka Moderní marketing od Kotlera
Body - 50b. PP 50b. MAR, 40 bodů závěrečný test ve zkouškovém období - test se píše najednou dohromady -
online na PC, 60 minut, hned výsledky, 10 bodů minitestíky
Úvod do marketingu
= Integrovaný komplex činností zaměřených na trh, jádrem je odhad a uspokojování potřeb zákazníků, cílem je stálý
prodej se ziskem
= Zkoumání potřeb zákazníků, způsob uspokojení (žízeň - voda, pivo, víno), vymyslet produkt, aby co nejvíce
vyhovoval, vhodná výroba, vhodná distribuce, informování cílové skupiny, nasměrování reklamou a získat je pro
koupi svého produktu, zpětná vazba
Klíčová slova:
marketing
spotřební chování
kultura
kupní proces
cenová politika
distribuce
Obsah:
- Úvod do marketingu
Marketingové prostředí
Spotřební chování
Kupní chování institucí
Marketingový výzkum
Značka a její role v marketingu
Výrobek a výrobková politika
Cena a cenová politika
Distribuce a distribuční politika
Internacionální marketing
Marketingové plánování