Úvod do mezinárodního marketingu Úloha státu v mezinárodním obchodě
Popis:
Marketing:
- činnost vycházející z marketingové filozofie;
- cílem je optimalizace zdrojů a vyhledávání příležitostí na světovém trhu;
- můžeme chápat jako:
- filozofii podnikání = orientace na zahraničního zákazníka;
- kontrolní strategii na zahraničním trhu = podnik realizuje výzkum trhu a volí formy vstupu
na zahraniční trhy + provádí segmentace a výběr cílového trhu + volí vhodné umístění trhu +
realizuje mezinárodní marketingový mix 4P
Klíčová slova:
marketing
filozofie
podnikání
trh
region
Obsah:
- 1. Úvod do mezinárodního marketingu
2. Platební a obchodní bilance
3. Mezinárodní marketing
4. Mezinárodní marketingové plánování
5. Mezinárodní marketingový výzkum
6. Koncepce mezinárodního marketingu
7. Positioning v mezinárodním prostředí
8. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
9. Celní řízení v mezinárodním obchodě, Doprava v mezinárodním obchodě
10.Strategie v mezinárodním prostředí
11.Mezinárodní instituce
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.