E-business, E-commerce
Popis:
e Business v řízení firmy
tři hlavní etapy vývoje:
1. užití interních zdrojů, snižování nákladů, zvyšování efektivity řídících a obchodních procesů - spojené s implementacemi ERP, BI, BPR
2. interorganizační systémy založené na elektronické výměně dat mezi ekonomickými subjekty - EDI; 1:1
3. vytváření společných elektronických obchodních komunit - M:N
Aplikace
• elektronické podnikání (e-Business) v nejrůznějších formách, jako je elektronické zásobováni (e- procurement), elektronická tržiště (e Marketplace) a elektronický obchod (e-Commerce)
•
řízení dodavatelských řetězců s vazbou na metody progresivního plánování a rozvrhování (SCM)
•
řízení vztahů se zákazníky (CRM) a jeho další modifikace
Klíčová slova:
e-business
aplikace
B2B
B2C
e-Procurement
e-katalog
zásobování
Obsah:
- e Business v řízení firmy
Aplikace
Typy obchodních vztahů - B2x
EDI - Electronic Data Interchange
EDI - standardy a přínosy
Hierarchické úrovně obchodní dokumentace
Standardy EDI
Služby e-commerce
Přínosy e-commerce
e-commerce - příklady
e-commerce - motivace
e-commerce - úspěšnost
B2B vs. B2C
e-Procurement
e-katalog
Význam zásobování nepřímými produkty
Význam snížení nákladů na zásobování
Cíle a přínosy e-zásobování
Metriky zásobování
Transakční zásobování (TR)
Přínosy TR e-zásobování
Koncepce e-zásobování
Katalog v systému dodavatele
e-tržiště
e-tržiště: základní typy
e-tržiště - funkce
e-tržiště - přínosy
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.