Firemní prezentace společnosti Coca-Cola
Popis:
Znaky:
Optimismus
Zaměření na tradiční symboly
Střízlivost
Informace
Coca - Cola má mnoho prodejců (obchodních zástupců), kteří jsou fyzickými osobami zastupujícími společnost
Tito prodejci propagují produkty ve svých určených regionech
Tito jedinci vytváří se zákazníky velmi úzké, přátelské a loajální vztahy, které zajišťují jejich věrnost i v budoucnu.
Takže prodejci zastupují společnost a oslovují řetězce a různé podniky a zprostředkovávají pro ně produkty společnosti.
Klíčová slova:
Coca - Cola
marketing
prodej
sponzoring
komunikace
prezentace
Obsah:
- Úvod
Reklama
Podpora prodeje
Vztahy s veřejností
Přímý marketing
Sponzoring
Využití nových trendů v marketingové komunikaci firmy
Závěr
Použité zdroje
Zdroje:
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.