Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Hlavní faktory ovlivňující geografické vzdělávání

«»
Přípona
.pdf
Typ
prezentace
Stažené
0 x
Velikost
0,3 MB
Jazyk
český
ID projektu
4639
Poslední úprava
24.11.2014
Zobrazeno
1 335 x
Autor:
northfinder
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1) GEOGRAFIE: obsahová podstata; proces komunikace
(?) Jde opravdu o předávání dosaženého aktuálního poznání??
2) STÁT:
2.1 instituce: MŠMT, VUP, ÚIV, CERMAT, ČŠI, VŠ
2.2 organizace: ČGS, SKAV, PAU, Kritické myšlení, SCIO, Kalibro,
2.3 zákony, dokumenty (viz dále),
3) EVROPSKÁ UNIE: „doporučení“…mezinárodní projekty…granty
4) SVĚT: nové výzvy/problémy…vliv mezinárodních organizací (např. IGU, OECD)….. vývoj v jiných oborech ….
(??) Dochází ke „globalizaci“ výukového předmětu geografie???
5) MÉDIA
6) JEDINEC: na různých pozicích (učitelé, ředitelé, rodiče, odborní pracovníci na VUP apod.

Klíčová slova:

škola

učitel

zeměpis

vzdělávání

základní škola

strategie

filozofie



Obsah:
  • Hlavní hráči na poli GV
    Ve školní praxi velmi rozmanité osobní pojetí výuky zeměpisu!!! Důvodů mnoho!
    Kdo a kde na ZŠ učí zeměpis?
    Osobní pojetí výuky zeměpisu
    Na ZŠ dochází ke změně počtu výukového času
    (Ne)závazné dokumenty pro ZŠ
    Výuka zeměpisu = funkční prvek celkové koncepce (atmosféry) určité školy
    Kterou „filozofii“ (všeobecného) vzdělávání zastávat?
    Příklady různých přístupů
    Aplikace různých filozofií do výuky zeměpisu
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše