Marketingový rozbor firmy Erotic City
«»
Popis:
Filozofie
- Cílem Erotic City je vybudování sítě luxusních provozoven, které by se svoji kvalitou výrazně lišily od většiny stávajících
- Řídí se sloganem:
„Sex je součástí života každého z nás. Chceme přesvědčit společnost, že potřeba erotických pomůcek je věc naprosto běžná a přirozená - ať pro zábavu či rozptýlení, pro sexuální zpestření nebo ze zdravotních důvodů či proti samotě. Dejte nám šanci. Jsme tu pro Vás.“
Klíčová slova:
filozofie
historie
produkt
služby
distribuce
reklama
SWOT
anketa
Obsah:
- Filozofie
Historie
Dnešní podoba
Produkt - prodej erotického zboží
Produkt - služby
Obchodní podmínky
Obchodní podmínky pro e-shop
Produkt - kimono
Soutěž
Cena
Reklama
Distribuce
Pomoc zdravotně postiženým
SWOT analýza
Vyhodnocení ankety
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.