METODIKA - prezentace
«»
Popis:
NEJVÝHODNĚJŠÍ MÍSTO VE TŘÍDĚ
Správné osvětlení? (přecitlivělost vůči světelným paprskům X dodatečné osvětlení)
Odkud vidí žák na tabuli nejlépe? (většinou první řada lavic; zvětšovací pomůcky)
Odkud může žák nejlépe sledovat výklad učitele? (pouze akustické informace, přední řady)
NEJVÝHODNĚJŠÍ MÍSTO VE TŘÍDĚ
Odkud má žák přístup ke svým pomůckám, aniž by rušil průběh vyučování? (Pichtův psací stroj, velké lupy)
Má žák k dispozici vhodný pracovní stůl?
Rozliší žák písmo na tabuli? (kontrastní barvy, čistota tabule)
Klíčová slova:
metodika
specifika školního věku
jazyková výuka
zásady výuky
postižení zraku
slabozrakost
hlasový výstup
nevidomé
slabozraké
Obsah:
- Nejvýhodnější místo ve třídě
Zásady výuky žáků a studentů s postižením zraku
Specifika předškolního věku
Specifika školního věku
Jazyková výuka, humanitní předměty
Přírodní vědy
Hudební a výtvarná výchova
Tělesná výchova
Pro nevidomé x slabozraké
Hlasový výstup
Hmatový výstup
Tiskárny
Lupy pro slabozraké
VStupní rozhovor
Předvedení pomůcky
Typy školení a konzultací
Zdroje:
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.