Organizační formy výuky v Somatologii
Popis:
Organizační forma výuky
» Uspořádání výuky v určité vzdělávací situaci
» Podle prostředí - ve třídě, specializovaných prostorech (laboratoře), přirozené prostředí
» Podle uspořádání žáků (frontální, skupinové, individuální)
» Podle rozdělení rolí žáků (kooperativní, individualizované)
» Základní organizační forma - vyučovací hodina
Organizační formy výuky v Somatologii
» Frontální výuka
= nejběžnější forma výuky, třída pracuje hromadně jako celek. Učitel řídí práci všech žáků současně. Nejběžnější výuková metoda - výklad.
(výhody x nevýhody).
Žák naslouchá výkladu, příp. je aktivizován otázkami při výkladu učitele. Kompenzace nevýhod frontálního vyučování aktivizujícími metodami do fáze fixace, kreativní učitelé i do fáze expozice.
Klíčová slova:
organizační forma výuky
role učitele
skupiny žáků
somatologie
instituce
exkurze
skupinové práce
Obsah:
- Organizační forma výuky
Organizační formy výuky v somatologii
Vytváření skupin žáků
Role učitele
Jak vést činnost ve skupinách
Hodnocení skupinové práce
Další formy výuky v somatologii
INstituce a zařízení vhodná pro exkurze k somatologii
Další formy výuky v somatologii
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.