Organizační formy výuky
«»
Popis:
• Pod tímto pojmem se rozumí uspořádání výuky, tj. organizace činnosti učitele i žáků při vyučování. Každá zorganizačních forem vytváří vztahy mezi žákem, vyučujícím, obsahem a prostředky vzdělávání.
• Pro uspořádání výuky jsou pro učitele důležitá dvě hlediska: za prvé „ským a jak“ pracujeme, za druhé „kde“ výuka probíhá.
Organizační formy výuky se člení na:
a) Individuální výuka
b) Hromadná (frontální) výuka
c) Individualizovaná výuka
d) Projektová výuka
e) Diferenciovaná výuka
f) Skupinová a kooperativní výuka
g) Týmová výuka
h) Otevřené vyučování
Klíčová slova:
individuální výuka
projektová výuka
kooperativní výuka
týmová výuka
organizační forma výuky
Obsah:
- Individuální výuka
Hromadná (frontální) výuka
Individualizovaná výuka
Projektová výuka
Diferencovaná výuka
Skupinová a kooperativní výuka
Týmová výuka
Otevřené vyučování
Další kritéria třídění organizačních forem výuky
Klíčové pojmy
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.