Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Podnikové finance oceňování

«»
Přípona
.ppt
Typ
prezentace
Stažené
0 x
Velikost
0,6 MB
Jazyk
český
ID projektu
3759
Poslední úprava
30.06.2014
Zobrazeno
1 065 x
Autor:
redsun
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Klíčový problém

- vymezení účelu, pro který bývá ocenění zpracováno.

- toto vymezení se stává vodítkem pro výběr modelů, který může být použit.

Obecně o hodnotě

- není kategorií absolutního významu
- je veličinou relativní
- potřeby a zdroje - v konkrétním případě - potřeby zákazníka a finanční zdroje čili kupní síla našich zákazníků jsou u každého z nich různé

Jak stanovit hodnotu

- Hodnota výrobku a služeb pro zákazníka, ale i hodnota podniku, hodnota zákazníka pro dodavatelský podnik, je závislá na potenciálu podniku, a především na tom k čemu chce hodnotitel toto ocenění použít.Hodnota se tedy mění v závislosti na okolnostech. Hodnota produktu či podniku je tedy závislá na cíli ocenění a na okolních podmínkách. Hodnota produktu či podniku se bude měnit v závislostech na odpovědi na otázky:
- Proč chceme - z jakého důvodu -stanovit hodnotu produktu či podniku?
- Kdo hodnotu stanovuje?
- Kdy hodnotu stanovujeme?

Klíčová slova:

finance

podnik

hodnota

výnosy

diskont

průměr


O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše