Podnikové finance oceňování
Popis:
Klíčový problém
- vymezení účelu, pro který bývá ocenění zpracováno.
- toto vymezení se stává vodítkem pro výběr modelů, který může být použit.
Obecně o hodnotě
- není kategorií absolutního významu
- je veličinou relativní
- potřeby a zdroje - v konkrétním případě - potřeby zákazníka a finanční zdroje čili kupní síla našich zákazníků jsou u každého z nich různé
Jak stanovit hodnotu
- Hodnota výrobku a služeb pro zákazníka, ale i hodnota podniku, hodnota zákazníka pro dodavatelský podnik, je závislá na potenciálu podniku, a především na tom k čemu chce hodnotitel toto ocenění použít.Hodnota se tedy mění v závislosti na okolnostech. Hodnota produktu či podniku je tedy závislá na cíli ocenění a na okolních podmínkách. Hodnota produktu či podniku se bude měnit v závislostech na odpovědi na otázky:
- Proč chceme - z jakého důvodu -stanovit hodnotu produktu či podniku?
- Kdo hodnotu stanovuje?
- Kdy hodnotu stanovujeme?
Klíčová slova:
finance
podnik
hodnota
výnosy
diskont
průměr
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.