Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Případová studie - cereálie

«»
Přípona
.pptx
Typ
prezentace
Stažené
2 x
Velikost
0,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
10678
Poslední úprava
21.08.2017
Zobrazeno
1 067 x
Autor:
aladeen
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
3. Jaké prvky makroprostředí ovlivňují trh instantních cereálií a jakým způsobem?

• POLITICKÉ FAKTORY
• výše DPH
» zvýšení ceny produktu a snížení zájmu zákazníků (zákazníci začnou cereálie nahrazovat levnějšími potravinami)
• výše dovozního cla v zemi dovozu (mimo Schengenský prostor)
» zvýšení ceny produktu a snížení zájmu zákazníků
» stabilita politického systému
» nestabilita způsobuje časté změny zákonů a výše daní a přináší do podnikání nejistotu

• LEGISLATIVNÍ FAKTORY
• zákon č. 139/2014 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích
• hygienické normy
• zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce
» všechny výše jmenované zákony a normy zpřísňují výrobní a pracovní podmínky a tedy zvyšují náklady podniku, zvýšené náklady se následně opět promítají do zvýšení ceny produktu

Klíčová slova:

makroprostředí

instantní cereálie

věrnost značce

trendy

marketing



Obsah:
  • Jaké prvky makroprostředí ovlivňují trh instantních cereálií a jakým způsobem?
    Čím je způsobena nízká věrnost značce na trhu instantních cereálií?
    Jaké jsou trendy na trhu cereálií?
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše