Popis:
Posuďte vhodnost psychografické segmentace s ohledem na portfolio časopisů? Které časopisy byste doporučili pro komunikaci značky Nizoral?
• Zvolené časopisy nám nepřijdou příliš vhodné, jde převážně o bulvární časopisy, které většinou člověk zaměřující se na kvalitu informací nevyhledává.
• Společnost Nizoral se chce soustředit na lidi, kteří lupy považují za lékařský problém. Doporučujeme tedy časopisy: Zdraví, Moje zdraví, Klub zdraví, Meduňka, Kondice
• Čtenáři jsou převážně ženy, doporučily bychom časopisy: Top Class, Elle, Cospomopolitan, Joy
• Oslovit muže skrze reklamu v časopise nám nepřijde úplně vhodné, spíše bychom pro ně volily televizní reklamu. Popřípadě bychom raději zvolily časopisy typu: Men`s Health, FOR MEN
Klíčová slova:
segmentace
komunikace
časopisy
mediální plán
vyhodnocení
hrubý dosah
čistý dosah
Obsah:
- Posuďte vhodnost psychografické segmentace s ohledem na portfolio časopisů? Které časopisy byste doporučili pro komunikaci značky Nizoral?
Navrhované časopisy
Sestavte mediální plán s využitím údajů v tab. 5. Vypočítejte rovněž hrubý dosah (gross reach), čistý dosah (net reach) a OTS.
Vybrané časopisy
Mediální plán
Vyhodnocení