Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Případová studie - Trh mobilních telefonů

«»
Přípona
.pptx
Typ
prezentace
Stažené
0 x
Velikost
1,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
10676
Poslední úprava
21.08.2017
Zobrazeno
1 029 x
Autor:
aladeen
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Charakterizujte trh mobilních telefonů pomocí kvantitativních ukazatelů. Kdo je nyní tržním leaderem ve světovém a evropském měřítku? Jak vypadá situace na českém trhu?

Statistická data - celosvětový trh

» r. 2014
• chytré telefony představovaly 2/3 všech prodaných telefonů
• celkově prodáno 1,2 miliardy chytrých telefonů (o 28,4 % více než v r. 2013)
• celkem prodáno 1,9 miliardy mobilních telefonů (meziroční nárůst o 3,9 %)

Klíčová slova:

celosvětový trh

statistická data

konkurenční výhoda

mobilní telefony

technologický pokrok

historie mobilních telefonů



Obsah:
  • Statistická data - celosvětový trh
    Celosvětové prodeje a tržní podíly výrobců smartphonů - srovnání Q3 2014 a 2015
    Podíly na zisku generovaných celosvětovým trhem se smartphony
    Celosvětové prodeje chytrých telefonů dle operačních systémů
    Statistická data - západoevropský trh
    Srovnání největších výrobců mobilních telefonů v západní Evropě za r. 2014
    Statistické údaje - český trh
    Tržní leadeři
    Pokuste se definovat zdroje konkurenční výhody pro značky mobilních telefonů. Doložte příklady.
    Nákladová konkurenční výhoda
    Diferenciační konkurenční výhoda
    Marketingová konkurenční výhoda
    Zdroje konkurenčních výhod
    7. Popište inovační proces na trhu mobilních telefonů.
    Inovační proces- první mobilní telefon
    Inovační proces - technologický pokrok
    Historie mobilních telefonů
    Zdroje
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše