Současný globální marketing - prezentace
Popis:
1.1 Historie marketingu
vše co se učíte (marketingový mix, marketingové analýzy /SWOT/, strategický marketing), přestává platit a fungovat
tyto přístupy mají kořeny v 50-80 letech minulého tisíciletí
nejsou schopny reflektovat současný svět a problémy, které marketing řeší
1.2 Současnost marketingu
jádro marketingu tvoří:
Brand Managament
CRM (Customer Relationship Managament)
Market Intelligence (je na pomezí mezi marketingem a strategií)
hlavní problém současnosti: vše, co až dosud fungovalo bez problémů, fungovat přestává
Klíčová slova:
marketing
inteligence
branding
management
market
značka
vize
trendy
Obsah:
- 1. Úvod
1.1 Historie marketingu
1.2 Současnost marketingu
1.3 Klíčové úkoly marketingu
2. Proč se musíme zabývat globálním světem, když prodáváme pouze v ČR (EU)?
3. Market Intelligence
4. Brand Management
4.1 Co je zcela klíčové v brand managementu?
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.