Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Úvod do Marketingu - prezentace

«»
Přípona
.ppt
Typ
prezentace
Stažené
0 x
Velikost
1,7 MB
Jazyk
český
ID projektu
3477
Poslední úprava
02.06.2014
Zobrazeno
1 343 x
Autor:
modrehory
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
ÚVOD DO MARKETINGU

Marketing - definice

- Integrovaný komplex činností zaměřených na trh. Jádrem marketingového procesu je odhad a uspokojování potřeb zákazníků. Cílem marketingu je stálý prodej se ziskem.

Základní podnikatelské filozofie podle Kotlera

- Výrobní
- Výrobková
- Prodejní
- Marketingová

Výrobní koncepce

- Vychází z předpokladu, že spotřebitelé upřednostňují široce dostupné a levné výrobky.
- Orientuje se především na efektivitu výroby, nízké náklady a masovou distribuci.
- Zisk je možné maximalizovat třemi cestami: zvýšením příjmů, snížením nákladů nebo kombinací obou.
- Marketing není stěžejní.



Klíčová slova:

marketing

definice

výrobní koncepce

podnikatelská filozofie

segmentace

demografie


O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše