Úvod do Marketingu - prezentace
«»
Popis:
ÚVOD DO MARKETINGU
Marketing - definice
- Integrovaný komplex činností zaměřených na trh. Jádrem marketingového procesu je odhad a uspokojování potřeb zákazníků. Cílem marketingu je stálý prodej se ziskem.
Základní podnikatelské filozofie podle Kotlera
- Výrobní
- Výrobková
- Prodejní
- Marketingová
Výrobní koncepce
- Vychází z předpokladu, že spotřebitelé upřednostňují široce dostupné a levné výrobky.
- Orientuje se především na efektivitu výroby, nízké náklady a masovou distribuci.
- Zisk je možné maximalizovat třemi cestami: zvýšením příjmů, snížením nákladů nebo kombinací obou.
- Marketing není stěžejní.
Klíčová slova:
marketing
definice
výrobní koncepce
podnikatelská filozofie
segmentace
demografie
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.