Popis:
Základní údaje o stavbě:
Staveniště se nachází v členitém území, stávající síť pozemních komunikací je využitelná pro přístup na staveniště, ale vzhledem k členitosti území jsou některé objekty přístupné pouze ze železniční trati. Staveniště prochází částečně zastavěným územím, částečně lesem a částečně zemědělsky obhospodařovanou krajinou.
Staveniště částečně leží v ochranném pásmu stupně 2b u obce Bělá u Staré Paky. V oblasti ochranného pásma vodního zdroje musí být bezpodmínečně dodrženy požadavky projektu a podmínky správce vodního zdroje pro stavbu.
Staveniště za ŽST Železný Brod až do konce stavební činnosti leží na území CHOPAV Severočeská křída. V oblasti CHOPAV musí být bezpodmínečně dodrženy obecné podmínky ochrany území a podmínky orgánu ochrany životního prostředí.
Staveniště prochází za ŽST Železný Brod po okraji III. zóny CHKO Český ráj bez zásahu do CHKO. Při stavební činnosti musí být dodrženy podmínky CHKO Český ráj. Staveniště prochází u obce Bítouchov pod Přírodní rezervací Údolí Jizery u Semil a Bítouchova, v rozsahu přírodní rezervace je železniční trať vedena v tunelech. Při stavební činnosti musí být dodrženy podmínky orgánu životního prostředí.
Staveniště protíná v úseku mezi obcí Semily a lokalitou Podspálov Evropsky významnou lokalitu Údolí Jizery a Kamenice, v rozsahu EVL je železniční trať vedena převážně čtyřmi tunely. Při stavební činnosti musí být dodrženy podmínky orgánu ochrany životního prostředí.
Staveništěm prochází velké množství stávajících sítí technické infrastruktury, před stavbou musí být všechny vytýčeny. Ochrany podzemních sítí během stavby jsou řešeny v projektu, u nadzemních a podzemních bez úprav musí být respektováno ochranné pásmo.
Staveniště leží na drážních pozemcích SŽDC, s.o. a ČD, a.s. v rozsahu stávajícího stavu.
Případné dočasné zábory sousedních pozemků nutné k realizaci stavební činnosti jsou věcí zhotovitelestavby.
Stavba prochází rizikovými územími při přívalových srážkách. (www.povis.cz) Úseky stavby se nacházejí pod tzv. kritickými body. Kritický bod je místem, kudy voda z přívalového deště přitéká do intravilánu a může způsobit škody. Riziková území se nachází v úseku Roškopov - Semily, nejvíce u Košťálova.
Klíčová slova:
aplikace řízení
nařízení komise
traťová rychlost
mosty
železniční svršek
bezpečnost
Obsah:
- 1 Popis změny 3
2 Podklady 7
3 Popis celé fáze hodnocení a jeho grafické vyjádření 9
3.1 Seznam so a ps 11
3.2 Rozdělení do celků pro účely této dokumentace 13
4 Zjištění vlivu na bezpečnost 14
4.1 Popis hodnocení vlivu na bezpečnost 14
4.2 Hodnocení vlivu na bezpečnost 14
4.3 Výsledek hodnocení vlivu na bezpečnost 16
4.3.1 Změny bez vlivu na bezpečnost 16
4.3.2 Změny s vlivem na bezpečnost 16
5 Určení významnosti změn 17
5.1 Popis hodnocení významnosti změny 17
5.2 Hodnocení významnosti změny 18
5.3 Výsledek hodnocení významnosti změny 21
6 Aplikace řízení rizik 22
6.1 Záznam o nebezpečí - železniční svršek a spodek 25
6.2 Záznam o nebezpečí - mosty, propustky, zdi 29
7 Závěr: 32
7.1 Aplikaci řízení rizik podléhaly tyto objekty: 32
7.2 Hodnocení vlivu na bezpečnost: 32
7.3 Záznamy o nebezpečí, byly vypracovány na změny v těchto oblastech 32