Činnost školního psychologa na základní škole - koncepce
«»
Popis:
1. Úvod
Když jsme v roce 1992 začínali se školní psychologií, byly to začátky skromné. Naší prvotní snahou bylo ovlivnit chování žáků, kteří se ve školní práci jevili jako problémoví. Postupem let se podařilo vytvořit fungující systém školní psychologie na základní škole, který oslovuje děti ještě předškolního věku, provází je devíti lety školní docházky a v případě potřeby je jim k dispozici i po jejím skončení. Samozřejmě se jedná o práci týmovou. Navíc jsme vytvořili mechanismy, jak předávat naše zkušenosti dále.
Každý rok udělují rodiče souhlas s činností školního psychologa na škole a ukazuje se, že sami oceňují jeho potřebnost v každodenní školní práci.
Na následujících řádcích je tedy shrnuto, co nyní zařazujeme do péče školního psychologa na ZŠ Libčická 10, Praha 8 - Čimice.
Klíčová slova:
psychologická práce
metody práce
psychologie
diagnostika
působení
Obsah:
- 1. Úvod 2
2. Problematika školně psychologické práce 2
3. Metody a formy práce 4
4. Diagnostika 7
5. Roviny působení 8
6. Školní psycholog ve vztahové síti školy 9
7. Tým školní psychologie na ZŠ 11
8. Další aktivity školního psychologa 11
9. Přílohy: 13
9.1 Koncepce práce školního psychologa 2001/2002 14
9.2 Plán aktivit školního psychologa na školní rok 2001/2002 16
9.3 Měsíční výkaz práce školního psychologa - AŠP 21
9.4 Výkaz školního psychologa 2000/2001 23
9.5 Srovnání předchozích školních roků 1998/1999, 1999/2000 a 2000/2001 24
10. Obsah 25
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.