Marketing podniku - výroba plastových oken
«»
Popis:
ÚVOD
Rozhodli jsme se založit firmu, zabývající se výrobou plastových oken. Právní formu jsme zvolili jako společnost s ručením omezeným zhruba do XXXXXX zaměstnanců. Pole působnosti naší firmy je Brno a okolí. Po personální stránce hodláme zaměstnat pracovníky vyučené v oboru. Základní kapitál pro zahájení činnosti firmy poskytnou zakladatelé z vlastních úspor a částečně pokryté úvěrem. Účetnictví firmy bude zajištěno z vlastních zdrojů. Pro získání našich potencionálních zákazníků si zvolíme propagaci firmy podle výsledků provedené případové studie.
Klíčová slova:
průzkum
marketingová strategie
mystery shopping
zdůvodnění
analýza
Obsah:
- Úvod
Zadání
1. Dotazníkový průzkum - návrh dotazníku
2. Zdůvodnění
3. Vyhodnocení dotazníkového průzkumu
Grafické znázornění
4. Závěr
5. Marketingová strategie
6. Mystery shopping
Grafické vyhodnocení
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.