Marketingový plán podnikání
«»
Popis:
1. Analýza odvětví
1.1 Vyhlídky do budoucna, vývojové trendy
Rozhodli jsme se podnikat v tomto odvětví, protože v moravskoslezském kraji je jen málo podobných prodejen se zaměřením na sportovní vozy, luxusní vozy a jejich servis. Konkurence je v dnešní době v automobilovém odvětví sice silná ale značně odlišná se specializací především na rodinné vozy, což je trend současnosti, ne však u všech skupin zákazníků. Čím dál více mladých lidí začíná být úspěšných v podnikání, či dobře placeném zaměstnání a to je spojeno s potřebou luxusu, tyto skupiny lidí rovněž vykazují poptávku po sportovních autech.
Klíčová slova:
analýza odvětví
segmentace trhu
popis podniku
marketingový plán
kontrolní opatření
Obsah:
- 1. Analýza odvětví
1.1 Vyhlídky do budoucna, vývojové trendy
1.2 Analýza konkurence
1.3 Segmentace trhu
1.4 Předpověď budoucího vývoje odvětví
2. Popis podniku
2.1 Popis služby
2.1.1 Životní cyklus služby
2.2 Umístění a velikost podniku
2.3 Vybavení podniku
2.4 Personál
3. Marketingový plán
3.1 Marketingová strategie
3.1.1 Odkrytí předmětu podnikání
3.1.2 Stanovení podnikatelských cílů
3.1.3 Strategie firmy konkrétně
3. 2 Ceny a cenová strategie
3. 2. 1 Slevy
3. 3 Distribuce
3. 4 Propagace
3. 4. 1 Reklama
3. 4. 2 Podpora prodeje
3. 5 Kontrolní opatření
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.