Popis:
2. SITUAČNÍ ANALÝZA PODNIKU:
A) Analýza trhu
• V posledních letech nedochází k velkému nárůstu konkurence
• Důsledkem je, že v naší oblasti se nachází firmy s dlouholetými zkušenostmi a část menších firem na našem poli působnosti upadla vlivem finanční krize
• Reklamy a komunikace konkurenčních firem s klientem postrádá „kulturu“.
• Šanci má podle nás ten, kdo dokáže dravě, vkusně a slušně zajistit kompletnost zakázek za rozumnou cenu v co nejkratším termínu, ale ne na úkor kvality provedení
B) Analýza konkurence a jejich produktů
Marketingový průzkum pomocí dotazníků je jednou z nejjednodušších cest jak zjistit informace o současném stavu nabídky, v našem případě je to nabídka zateplovacích systémů a fasád na trhu. Při průzkumu jsme oslovili několika firem, zabývajících se touto činností podnikání.
V dnešní době chce zákazník kvalitní výrobky a chce je včas a také za co nejméně peněz, případně nějaký nadstandard, proto je důležitým aspektem průzkumu i účtování dopravy za poskytnutý výrobek nebo službu.
Naše firma má pole působnosti hlavně v okolí Brna a proto nabízíme dodávku materiálu do okruhu 50 km zdarma. Čímž se odlišujeme od konkurence. Jako další odlišnost od konkurence je náš dodavatel BAUMIT s.r.o., který má široký sortiment zateplovacích systémů podle náročnosti zákazníka a hlavně i podle jeho finančních možností.
Klíčová slova:
stavební podnik
marketingový plán
charakteristika firmy
situační analýza
analýza trhu
Obsah:
- 1. Základní údaje:
Charakteristika firmy:
Struktura firmy:
Cíle firmy:
Sortiment služeb:
Segmentace trhu:
2. Situační analýza podniku:
3. Marketingová strategie
Nabízené služby:
Distribuce
4. Akční program
5. Rozpočet
VYhodnocení rozpočtu
6. Systém měření kontroly