Marketingový plán společnosti
«»
Popis:
- charakteristika firmy:
V roce 2009, po dlouholeté praxi v oboru, se společníci rozhodli k založení této firmy z důvodu zacelení mezery na trhu v oblasti distribuce a montáže unikátních oken nové technologie, které byly na českém trhu novinkou. Vzhledem k podpisu smlouvy s výrobcem těchto oken, máme dodnes zaručenou exkluzivitu distribuce v ČR.
Tento výrobek je specifický novou výrobní technologií- pro maximální pevnost rámu je použita uzavřená ocelová výztuha čtvercového tvaru, 6 komorové křídlo je u velkých křídel nahrazeno 5 komorovým se zesílenou výztuhou, vyrábí se profily výhradně v kategorii třídy A (tzn. stěna profilu 3-3,2mm). Nabízíme kompletní portfolio výrobků ze všech materiálů včetně hliníkových fasádních systémů. Pro naši distribuci jsme si vybrali řadu profilů, která uspokojí náročné zákazníky s parametry od základních tepelně izolačních po výrazově esteticky designové požadavky.
Klíčová slova:
charakteristika firmy
segmentace trhu
momentální situace podniku
analýza trendů
výrobní proces
Obsah:
- 1. Celkové shrnutí
- základní ekonomické údaje:
- předmět podnikání:
- charakteristika firmy:
- cíle firmy:
- segmentace trhu:
2. Analýza momentální situace podniku
A. analýza trhu
B. analýza konkurence
C. analýza trendů
D. analýza potřeb podniku
E. výrobní proces
F. swot analýza
3. Shrnutí a prognóza
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.