Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Operační program doprava pro programové období 2014 - 2020

«»
Přípona
.pdf
Typ
projekt
Stažené
1 x
Velikost
2,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
8157
Poslední úprava
06.06.2016
Zobrazeno
1 558 x
Autor:
dana.lapackova
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Strategie operačního programu Doprava pro programové období 2014 - 2020

Základním koncepčním dokumentem pro strategii Operační program Doprava 2014 - 2020 je koncept Dopravní politiky České republiky pro období 2014 - 2020 s výhledem do roku 2050, jejímž účelem je především implementovat cíle a indikátory Evropské dopravní politiky a širší souvislosti v celém resortu dopravy. Podrobné rozpracování specifických cílů a opatření Dopravní politiky ČR a jejich implementace je předmětem návazných strategických dokumentů.
Návazným dokumentem pro oblast dopravní infrastruktury a jejího financování je koncepce Dopravní sektorové strategie, 2. fáze. Touto koncepcí jsou plněny tematické předběžné podmínky v oblasti dopravy (jinak také ex - ante kondicionalitou) pro schválení Operačního programu Doprava pro programové období 2014 - 2020 a její příprava je proto přímo monitorována Evropskou komisí.
Zpracování Dopravní sektorové strategie, 2. fáze je tedy zásadním podkladem pro rozvržení realizace investic v sektoru dopravy v období 2014 - 2020 a jedním z klíčových výstupů nastavení koncepčního přístupu k rozvoji dopravní infrastruktury a návrhu staveb, které bude možné v programovém období 2014 až 2020 kofinancovat z evropských zdrojů.

Klíčová slova:

operační program

strategie

doprava

operace

auditní orgán

platební orgán



Obsah:
  • 1. Příprava operačního programu a zapojení partnerů
    2. Strategie pro příspěvek operačního programu ke strategii eu zaměřené na inteligentní a udržitelný růst podporující začlenění
    2.1 Identifikace potřeb na úrovni operačního programu
    2.2 Příspěvek op k naplňování strategie evropa 2020 a dalších relevantních strategických dokumentů
    2.2.1 Strategie evropa 2020 a navazující strategické dokumenty
    2.2.2 Evropská dopravní politika
    2.2.3 Dopravní politika čr a navazující strategické dokumenty v dopravním sektoru
    2.3 Strategie op doprava
    2.4 Zdůvodnění finančních alokací
    3. Popis prioritních os op doprava
    3.1 Prioritní osa 1 - infrastruktura pro železniční a další udržitelnou dopravu
    3.1.1 Identifikace investičních priorit a popis korespondujících specifických cílů
    3.1.2 Podporované aktivity k dosažení specifických cílů a odpovídajících indikátorů výstupu
    3.2 Prioritní osa 2 - silniční infrastruktura na síti ten-t
    3.2.1 Identifikace investičních priorit a popis korespondujících specifických cílů
    3.2.2 Podporované aktivity k dosažení specifických cílů a odpovídajících indikátorů výstupu
    3.3 Prioritní osa 3 - silniční infrastruktura mimo síť ten-t
    3.3.1 Identifikace investičních priorit a popis korespondujících specifických cílů
    3.3.2 Podporované aktivity k dosažení specifických cílů a odpovídajících indikátorů výstupu
    3.4 Popis principů pro výběr operací
    3.5 Specifikace velkých projektů
    3.6 Společné a specifické indikátory op doprava
    3.7 Výkonnostní rámec
    3.8 Kategorie intervencí
    3.9 Prioritní osa 4 - technická pomoc
    3.9.1 Specifický cíl 4.1 - technická pomoc pro zajištění implementace op doprava
    3.9.2 Seznam indikátorů
    3.9.3 Popis podporovaných aktivit a jejich očekávaný příspěvek k naplnění specifických cílů
    3.9.4 Kategorie intervencí a orientační rozpis zdrojů
    4. Finanční plán
    4.1 Tabulka uvádějící pro jednotlivé roky výši celkových finančních závazků plánovaných podpor z jednotlivých fondů (eur)
    4.2 Finanční plán op na celé programové období s uvedením celkové finanční alokace každého fondu v op, národního Financování a míry spolufinancování pro každou prioritní osu (eur)
    4.3 Rozdělení finančního plánu operačního programu podle prioritních os, fondu a tematických cílů pro efrr, esf a Fs
    5. Příspěvek k integrovanému přístupu pro územní rozvoj
    5.1 Plánovaný přístup k udržitelnému integrovanému rozvoji měst
    6. Řízení a implementace op doprava
    6.1 Instituce a subjekty odpovědné za řízení, kontrolu a audit
    6.1.1 Řídicí orgán op doprava
    6.1.2 Zprostředkující subjekt pro implementaci
    6.1.3 Národní orgán pro koordinaci
    6.1.4 Platební a certifikační orgán
    6.1.5 Auditní orgán
    6.2 Role partnerů při implementaci, monitoringu a evaluaci operačního programu
    6.2.1 Partnerství při přípravě operačního programu
    6.2.2 Monitorovací výbor programu
    7. Mechanismus k zajištění koordinace
    8. Předběžné podmínky
    8.1 Určení platných předběžných podmínek a vyhodnocení jejich plnění
    8.2 Popis opatření, která mají být provedena, aby bylo dosaženo splnění obecných a tematických předběžných podmínek, které nejsou splněny ke dni předložení operačního programu, odpovědné orgány a odpovídající harmonogram pro naplnění příslušných opatření
    9. Snižování administrativní zátěže pro příjemce
    10. Horizontální principy (čl. 87(3))
    10.1 Udržitelný rozvoj
    10.2 Rovné příležitosti a ochrana před diskriminací
    10.3 Rovnost mezi muži a ženami
    11. Seznam definic a zkratek
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše