Případová studie - BIM, s.r.o. - Pokládka vyhřívaných plovoucích podlah
«»
Popis:
2. Charakteristika firmy
Společnost BIM s.r.o. vznikla dne 1.12.2005 zápisem do obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Brně. Předmětem naší činnosti je pokládka plovoucích podlah a další služby s tím spojené. Budeme podnikat na trhu v oblasti Jihomoravského kraje.
Velikost naší firmy je střední, což bylo právě jedním z důvodů, proč jsme se rozhodli zvolit právní formu - společnost s ručením omezeným. Dalším hlediskem byla také potřebná výše základního kapitálu a způsob ručení.
Naši firmu zakládají 3 osoby, všichni tři se podílejí na tvorbě základního kapitálu stejným dílem. Základní kapitál je vytvořen pomocí finančních vkladů. Z předchozího vyplývá, že máme 3 majitele, kteří jsou zároveň jednateli. Všichni tři mají stejný podíl ve firmě a to přesné třetiny. Dále také zastupují tyto funkce ve firmě a to - funkci obchodního ředitele, finančního ředitele a marketingového specialisty.
Klíčová slova:
případová studie
segmentace
grafika
konkurence na trhu
strategický plán
SWOT analýza
Obsah:
- 1. Základní údaje o firmě
2. Charakteristika firmy
Segmentace trhu - graficky
Segmentace trhu
Konkurence na trhu
Schéma konkurence na trhu
Strategický plán společnosti
Analýza rizik
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.