Popis:
Palačinkovo je malým podnikem působícím na brněnském trhu v oblasti gastronomie už 1 rok.
Mezi naše speciality patří čerstvé francouzské palačinky a palačinkový dort, bagety, saláty a osvěžující mléčné koktejly.
V současné době nabízíme zákazníkům občerstvení ve dvou pobočkách typu „take away“ a jedné typu „sit down“. Dále pak i možnost objednávek a rozvozu.
1.1. Vize, mise, strategické cíle a globální strategie zvolené organizace
Jako každý dobrý podnik, který chce jednat strategicky a uspět i do budoucna, má naše firma zpracovanou misi, vizi, cíle i globální strategii, kterými se bude řídit. Důležité je, a o to se i snažíme, aby byly sdíleny všemi zaměstnanci Palačinkova, protože to je cesta jak se posunout kupředu.
1.1.1. Mise
Snažíme se být dobrým podnikem, jenž si získává a hýčká své zákazníky, kteří se rádi vrací, jelikož dobré jídlo, rychlý servis a rozumná cena jsou naše priority.
Profesionální a příjemné služby jsou základem úspěchu, a proto si na výběru a péči o naše zaměstnance dáváme záležet. Zároveň dáváme příležitost hůře zaměstnatelným skupinám. Důležitá je spokojenost a nasazení zaměstnanců, aby pracovali s nadšením a připravovali chutná jídla.
Klíčová slova:
mise
vize
globální strategie
sociální subsystém
personální řízení
odměňování
mzdové náklady
klíčové pozice
Obsah:
- 1. Kdo jsme? 5
1.1. Vize, mise, strategické cíle a globální strategie zvolené organizace 5
1.1.1. Mise 5
1.1.2. Vize 5
1.1.3. Cíle 5
1.1.4. Globální strategie 6
1.2. Definice očekávaných úzkých míst a zásob 6
1.2.1. Našimi úzkými místy jsou: 6
1.2.2. Našimi zásobami jsou: 6
2. Organizace Palačinkova 7
2.1. Návrh organizační struktury 7
2.2. Prvky technického a sociálního subsystém organizace 7
2.2.1. Technický subsystém 7
Organizační složka 8
2.2.2. Sociální subsystém 8
3. Strategie a personální řízení Palačinkovo 10
3.1. Strategická analýza organizace 10
3.1.1. SWOT analýza: 10
3.2. Vymezte oblasti personální strategie 11
3.2.1. Zaměstnanecká agenda: 11
3.3. Model personálního řízení 11
3.3.1. Tři pilíře personálního řízení: 11
3.4. Etický kodex personálního řízení: 12
4. Personální politika Palačinkova 13
4.1. Vybrané oblasti personální politiky: 13
4.2. Psychologická smlouva: 13
4.3. Detailní rozpracování vybraných oblastí personální politiky 13
4.3.1. Chování k zákazníkům: 13
4.3.2. Odměňování přesčasů: 14
5. Personální plány 15
5.1. Personální složení organizace 15
5.2. Odhad budoucí potřeby pracovníků 15
5.3. Pokrytí budoucí potřeby pracovníků 16
5.4. Akční/projektový plán 16
5.4.1. Chování k zákazníkům 16
5.4.2. Odměňování přesčasů 17
6. Mzdové náklady a hodnocení 18
6.1. Plán mzdových nákladů 18
6.2. Plán hodnocení 18
7. Klíčové pozice 20
7.1. Popis a specifikace klíčových pracovních pozic 20
8. Analýza týmových rolí a leták pro veletrh pracovních příležitostí 22
8.1. Analýza týmových rolí založená na TTS 22
8.2. Leták pro veletrh pracovních příležitostí 22
9. Obsazování pracovních pozic a stabilizace 23
9.1. Definujte způsob obsazování jednotlivých pracovních pozic a metody výběru 23
9.1.1. Způsob 23
9.1.2. Metoda výběru 23
9.2. Uveďte způsoby stabilizace personálu vaší organizace 24
10. Závěr 25
11. Příloha 26