Popis:
• ÚVOD
název společnosti: FASAMAP, s.r.o.
právní forma: společnost s ručením omezeným
datum vzniku: 1.1.2012
základní kapitál: 250 000,- Kč
místo působení: Brno
předmět činnosti: provádění fasádních a zateplovacích systémů
K projektu založení naší firmy jsme provedli průzkum trhu ve firmách zabývajících se prováděním fasád a zateplovacích systémů pro rodinné domy, bytové domy, školy, privátní a státní instituce, výrobní a kancelářské objekty a další celky. Bylo vybráno 5 firem, které se zabývají touto činností a působí v Olomouckém a Jihomoravském kraji.
V dotazníkovém průzkumu jsme se zaměřili na obecné informace o firmě, jako je počet zaměstnanců, předmět činnosti, a cenu poskytování. Dále jsme zjišťovali, v jakém rozmezí se pohybují mzdy pracovníků a to jak u dělníků, tak i u administrativních pracovníků. Dotazovali jsme se také na dobu splatnosti faktur a dodržování těchto termínů, kde bere firma lešení a zda poskytují zákazníkům slevy. Zajímalo nás, jestli jsou držiteli nějakých certifikátů. Důležitou otázkou byla také propagace firmy, zda svojí reklamu umísťují v tisku, na internetu, na rozhlasových či televizních stanicích, nebo lákají své zákazníky pomocí akčních nabídek.
Klíčová slova:
navrh dotazníku
průzkum
marketing
strategie
mystery shopping
Obsah:
- 1) Úvod
2) Návrh dotazníku
3) Zdůvodnění údajů
4) Vyhodnocení dotazníkového průzkumu
5) Marketingová strategie
6) Mystery shoping
7) Klady a zápory naší firmy
8) Závěr