Rekonstrukce stávajícího traťového úseku na požadovanou rychlost
«»
Popis:
1. Stávající stav
Řešený traťový úsek leží na území Slezské Ostravy. Jedná se o dvoukolejnou trať z Orlové Lazů do Ostrava hl. nádraží. V km 0,20167 se na trať napojuje vlečkové kolejiště pily Salma, která je součastí projektu.
Návrh počítá s provedením úseku jako jednokolejným na návrhovou rychlost 50 km/h. Vlečkové kolejiště bude navrženo na rychlost 40 km/h. Dojde k odstranění koleje č. 8 a k nahrazení křižovatkové výhybky dvěma jednoduchýma.
Klíčová slova:
rekonstrukce
trať
kolej
výhybky
pozemní komunikace
Obsah:
- 1. Stávající stav
2. Nový stav
2.1. Směrové vedení trasy
2.1.1. Hlavní kolej
2.1.2. Kolej č. 6
2.1.3. Kolej č. 10
2.2. Výškové vedení
2.3. Výhybkové konstrukce
2.4. Železniční svršek
2.5. Železniční spodek
2.6. Křížení s pozemními komunikacemi
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.