Rozčíření výroby autopříslušenství (příklad z předmětu projektový management)
Popis:
V souladu s dlouhodobou strategií firmy a dlouhodobými cíli firmy AP s. r. o. provedlo marketingové oddělení firmy analýzu silných a slabých stránek, příležitostí a ohrožení (analýzu SWOT) a vypracovalo Studii příležitostí (Oportunity Study). Ze studie příležitostí bylo zřejmé, že automobilový průmysl chce zvýšit počet vyráběných automobilů, z čehož se dá předpokládá zvýšený zájem o vyšší odbyt vyráběných autopříslušenství. Majitel firmy OP reagoval na tuto příležitost a rozhoduje se, zda rozšíří výrobu autopříslušenství a uložil technickému, ekonomickému a personálnímu řediteli, aby zpracovali dokumenty předinvestiční fáze. Dozor nad uvedeným úkolem bude vykonávat generální ředitel firmy.
Generální ředitel si rozšířil tým o experty z marketingu, odbytu a výpočetní techniky. Práce kmenového týmu se zúčastní i zástupci zásobování a dodavatelů.
Strategickým cílem společnosti s. r. o je upevnění pozice na trhu.
Klíčová slova:
příklad
výroba
autopříslušenství
projektový management
analýza
SWOT
upevnění na trhu
Obsah:
- 1.00 Úvod
A. předinvestiční fáze životního cyklu
1.00 Situace - první fáze projektového postupu
1.1 Analýza požadavku a podmínek
1.2 Úvodní studie proveditelnosti
Struktura a počty pracovníků
Technické řešení
Lokalita a pozemek
Příprava realizace
Finanční a ekonomická analýza
1.3 Výběr varianty
2.00 Kompozice
3.00 Dispozice
Plánovací proces
Časové plánování.
Metoda cpm
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.