Výroba replik starožitného nábytku - projekt v rámci předmětu Rozvoj venkovského podnikání
Popis:
1. Popis případu
Realizace projektu je založena na fikci. Při zpracování byly zohledněny teoretické znalosti studentů získané studiem doporučené literatury a dále ke zpracování projektu byly použity veřejně přístupné informace získané zejména prostřednictvím Internetu.
2. Současná situace společnosti a vstupní údaje
2.1 Základní informace
Předmětem projektu je založení nové společnosti s ručením omezeným s názvem Starožitný nábytek spol. s r.o. se sídlem v Praze. Při výběru právní formy podniku byly zohledněny následující skutečnosti. Podnik realizují dvě fyzické osoby, které chtějí omezit rozsah ručení. S ohledem na předmět podnikaní a nároky na počáteční kapitál postačí k realizaci kapitálové společnosti, společnost s ručením omezeným. Výběr byl uskutečněn i s ohledem na administrativní náročnost a rozsah výdajů se založením a provozováním podniku. Obě fyzické osoby disponují výučním listem v daném oboru z hlediska splnění odborné způsobilosti a dále mají pětiletou praxi.
2.2 Produkty společnosti
Nově vznikající společnost se chce prosadit v oblasti výroby replik starožitného nábytku, renovace starožitného nábytku, včetně poskytování odborného poradenství. Jedná se o výrobky náročné zejména na manuální zručnost a odborné zkušenosti v daném oboru podnikání.
Klíčová slova:
vstupní údaje
objektivní faktory
analýza odvětví
analýza trhu
marketinkové cíle
finanční cíle
Obsah:
- 1. Popis případu - stručně 4
2. Současná situace společnosti a vstupní údaje 4
2.1. Základní informace 4
2.2. Produkty společnosti 4
2.3.Charakteristika hlavních produktů 4
2.4. Prodej 5
2.5. Export 5
3. Objektivní faktory - analýza vnějšího prostředí 6
3.1. Analýza vlivu světové ekonomiky příležitosti a hrozby 6
3.2. Analýza vlivu Evropské unie příležitosti a hrozby 6
3.3. Analýza vlivu národního prostředí 7
STEP analýza 9
3.4.Analýza odvětví 13
3.4.1. Analýza hybných sil v odvětví 13
3.4.2. Analýza atraktivity odvětví 14
3.4.3. Analýza konkurence v odvětví - Porter 15
3.4.4. Analýza konkurentů 19
3.4.5. Faktory konkurence 19
3.5. Analýza trhu 20
3.5.1. Charakteristika trhu - velikost, vývoj 20
3.5.2. Segmentace trhu - cílové skupiny 20
3.5.3. Vliv značky 21
3.5.4. Zaměření a umístění produkce na trhu 21
4. SWOT analýza společnosti - matice 22
5. Umisťovací strategie - hlavní faktory rozhodující o umístění firmy, externality -28-
6. Návrh marketingové strategie 29
6.1. Tržní cíle podniku 30
6.2. Marketinkové cíle 31
6.2.1. Produktová strategie - portfolio 32
6.2.2. Cenová strategie 34
6.2.3. Distribuční strategie 34
6.2.4. Komunikační strategie - cíle, akce a rozpočty 35
7. Finance - finanční cíle 37
7.1. Předpoklady pro sestavení finančního plánu a rozpočtu 37
7.2. Výpočet bodu zvratu - kalkulace 38
7.3. Proforma výsledovka 2005 - 2010 39
7.4. Proforma rozvaha 40
7.5. Hodnocení výsledku - ukazatele tržní úspěšnosti -41-
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.