Eticko-axiologické aspekty antickej filozofie
Ročníková práce25 s. / 3. roč. / docx
Za účelom priblíženia danej problematiky sa budeme v nasledujúcej kapitole zaoberať obdobím vzniku filozofie ako takej. Prvá otázka, ktorú si položíme je zrejmá: „Čo je filozofia?“Veľmi často vo svojich dejinách filozofia nemala jasno vo svojom vlastnom poslaní. Pre všetky prístupy a názory je charakteristické jedno: uznanie, že filozofia, spôsob formulácie jej otázok, tesne súvisí s človekom, so skutočnosťou, so spoločenskými a prírodnými javmi, ktoré nás obklopujú. „Mnohí sú presvedčení, že pý...
|
|
0,1 |
1x |
|
Protokoly fyziologie živočichů
Ročníková práce26 s. / 3. roč. / pdf
Doplňkové otázky:1. Kyslík je na buněčné úrovni využíván k aerobnímu buněčnému dýchání.2. Saturaci arteriálního hemoglobinu jsem našla pouze pro psy, hodnota je 93%3. Přes 73 % u člověka.4. Molekula hemoglobinu má několik částí. A to bílkovinnou (globin) a prosthetickou (hem). Globin je tetramerní protein, kdy vždy dvě a dvě podjednotky jsou identické. Základem molekuly hemu jsou 4 pyrrolová jádra spojená methylenovými můstky.5. Váže se na aktivní místo (kyslík se váže na koordinační vazbu s ato...
|
|
1,6 |
3x |
|
Mají tištěné knihy budoucnost?
Ročníková práce9 s. / 2. roč. / doc
V této práci se pokusím nastínit historický vývoj tištěné knihy napříč staletími až po dobu současnou. Knihy od pradávna hrály velkou roli v lidských životech. Počátkem 21. století se však situace začíná měnit a na trůn nastupují nejrůznější technické novinky. Elektronická kniha pokouší podrobit si čtenáře větší oblibě než je kniha tištěná. Můžeme se hrozit toho, že za několik let se tištěná média zatlačí úplně do kouta a nikdo o ně už nebude mít zájem? Je ale digitální kniha opravdu tou pravou ...
|
|
0,1 |
0x |
|
Kreativita za každú cenu alebo nezrozumiteľnosť reklamy
Ročníková práce30 s. / 1. roč. / doc
2. Analýza pojmov reklama, kreativita a nezrozumiteľnosť
2.1 Reklama
Reklama patrí podľa môjho názoru k jednému z napopulárnejším nástrojom ovplyvňovania potencionálnych zákazníkov. Je najviditeľnejšou a taktiež jednou z najdiskutovanejších foriem marketingovej komunikácie. Reklama patrí k najstarším nástrojom komunikácie, ale napriek tomu ešte nebolo možné spraviť definíciu tohto pojmu. A však existuje viacero foriem definícií ako napr.: „reklama je každá platená forma nepersonálnej prezentác...
|
|
10,6 |
0x |
|
Průběžná práce 2.ročník - Informatika
Ročníková práce6 s. / 2. roč. / xls
Zadání pro Excel Na listu Výpočty Doplňte výpočet tak, aby se při prázdných buňkách v počtu kusů nezobrazovala chybová hlášení. Při zápisu počtu kusů se zobrazoval výsledek. Na listu Prognóza Doplňte funkce pro předpověď budoucích hodnot. Na listu Graf Do tabulky doplňte hodnoty za měsíce a destinace. Doplňte takové hodnoty, aby simulovaly možnou situaci. Tabulku naformátujte podle svého uvážení. Použijte motiv "Metro". Z tabulky vytvořte sloupcový skupinový graf zachycující hodnoty z...
|
|
0,2 |
0x |
|
Klasicismus 1750 - 1800
Ročníková práce8 s. / - roč. / doc
Úvod
Nyní se pouštím do své první seminární práce. Na následujících stránkách budu zpracovávat velmi bohaté téma klasicismu. Nehodlám ale zacházet do absolutních detailů, spíše se pokusím vypracovat jakýsi hudební přehled tohoto období. Toto období si rozdělím na jednotlivé bloky: 1. „Dějiny a kultura“, 2. „Druhy hudby“, 3. „Hudební řeč doby“. V každém z těchto bloků nastíním období klasicismus z jiného pohledu. V prvním bloku se pokusím přiblížit dění ve světě a to hlavně politické. V druhém...
|
|
0,1 |
0x |
|