Analýza logistiky servisního oddělení společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Popis:
Tato seminární práce se zaměřuje na společnost Vodafone Czech Republic a.s., možnosti zefektivnění chodu a snížení logistických nákladů servisního oddělení společnosti.
Důvodem výběru této práce byla velká variabilita při výběru možností, jak zlepšit logistické centrum společnosti spolu se snížením nákladů a dobrá přístupnost k informacím o společnosti. Hlavní informace nám poskytl Radim Kožíšek, který je zaměstnám u společnosti Vodafone Czech Republic a.s. jako vedoucí regionální pobočky, která má na starosti správu vysílačů ve Východočeském kraji.
V první části práce se práce věnuje teoretickým poznatkům, které budou v dalších kapitolách aplikovány. V druhé části se zabývá historií, důležitými informacemi a působením společnosti Vodafone na českém a světovém trhu. Ve třetí části aplikací teoretických znalostí jsou analyzovány logistické procesy, návrhy ke zlepšení a zvážení jejich výhody a nevýhod.
V závěru je v práci uvedena diskuze daného tématu, zhodnocení jednotlivých návrhů a doporučením vybraných bodů Vodafone k implementaci.
Klíčová slova:
teorie
skladové hospodářství
distribuce
diskuze
analýza logistiky
servisní oddělení
Obsah:
- 1. Úvod 1
2. Cíl a metodika 2
3. Teorie 3
3.1. Skladové hospodářství 3
3.2. Přehled toků zboží 1
3.3. Zpětná logistika 1
3.4. Obalová politika 2
4. Společnost Vodafone a.s. 4
4.1. O společnosti 4
4.2. Vodafone v České Republice 6
4.3. Rozbor aktuálního stavu distribuce náhradních dílů 7
4.4. Obalová politika 10
5. Změny a jejich zhodnocení 13
5.1. Navržení změn 13
5.2. Porovnání variant s původní situací 13
6. Diskuze (kritika) 19
7. Závěry a přínosy 21
7.1. Navrhované body zlepšení pro Vodafone a.s. 21
8. Literární zdroje 23
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.