Chování firmy a formování nabídky
Popis:
Firma (podnik) je obecné označení pro ekonomicko - právní (podnikatelský) subjekt, který tvoří jednu ze základních forem institucionálního uspořádání ekonomiky založené na výrobě zboží a poskytování služeb za úplatu.
Klíčová slova:
Firma
náklady firmy
nabídka
dlouhodobá rovnováha firmy
tržní nabídka
Obsah:
- Úvod
Pojem firma a její cíle
Náklady a zisk firmy
Formování nabídky
Závěr
Použitá literatura
Zdroje:
- Ekonomie – stručný přehled - Jena Švarcová a kolektiv; ISBN 80-902552-6-4- CEED, Zlín 2002/2003
- Základy mikroekonomie – Pavel Tuleja, Pavel Nezval, Ingrid Majerová – CP Books, a. s. - Brno, 2005; ISBN 80-251-0603-9
- www.miras.cz
- Obsah přednášek z mikroekonomie
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.