Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Konkurence - semestrální práce

«»
Přípona
.docx
Typ
semestrální práce
Stažené
31 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
2290
Poslední úprava
06.11.2013
Zobrazeno
1 549 x
Autor:
jullie.kanska
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Základem konkurence je protichůdnost zájmu tržních subjektů. Ty se na trhu střetávají, neboť každý z účastníků se snaží o dosažení svého cíle. Každý se snaží získat výhody ve srovnání s ostatními. Toho může dosáhnout jedině na úkor jiných. Jestliže se na trhu transakce uskuteční, pak může být výsledkem střetu jedině kompromis. 
V této semestrální práci budu definovat pojem konkurence, analyzovat formy konkurence a to konkurenci napříč trhem, na straně nabídky, poptávky, dokonalou a nedokonalou konkurenci.

Klíčová slova:

Konkurence na straně nabídky

konkurence na straně poptávky

nedokonalá konkurence



Obsah:
  • Úvod
    Konkurence
    Definice
    Formy konkurence
    Konkurence napříč trhem
    Konkurence na straně nabídky
    Konkurence na straně poptávky
    Dokonalá konkurence
    Nedokonalá konkurence
    Závěr
    Seznam použité literatury

Zdroje:
  • NEZVAL, P., TULEJA, P. Mikroekonomie A. 1. vyd. Karviná: OPF SLU, 2004, 313 s.
  • ISBN 80-7248-235-1.
  • Nezval, P., Tuleja, P., Majerová, I. Základy mikroekonomie. 1. vyd. Brno: CP Books, 2005, 262 s.
  • ISBN 80-251-0603-9.
  • Sojka, M., Konečný, B. Malá encyklopedie moderní ekonomie. 1. vyd. Praha: Nakladatelství Libri, 2001, 271 s.
  • ISBN 80-7277-032-2
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše