Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Management organizací - semestrálka

«»
Přípona
.doc
Typ
semestrální práce
Stažené
1 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
4209
Poslední úprava
19.09.2014
Zobrazeno
1 957 x
Autor:
kralova.lucie
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Charakteristika organizace
Základní údaje
Organizace a je zapsána do Obchodního rejstříku u Krajského soudu v Brně. Jako předmět podnikání má uvedeno výroba nealkoholických nápojů, koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej v režimu živnosti volné, hostinská činnost, výroba a úprava kvasného lihu (s výjimkou ovocných destilátů získaných pěstitelským pálením), výroba lihovin studenou cestou, silniční motorová doprava nákladní, poradenská a konzultační činnost v potravinářském průmyslu, organizování kulturních a společenských akcií, reklamní činnost, vydavatelská činnost, zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu a služeb, pronájem movitých věcí, nemovitostí, bytových a nebytových prostor spojených s poskytováním jiných než základních služeb, ubytovací služby
výroba ovocných vín, révového vína a aperitivních vín, zemědělství včetně nezpracovaných zemědělských výrobků za účelem zpracování nebo dalšího prodeje, výroba destilované vody, měření, analýzy a diagnostiky v potravinářském průmyslu provozování cestovní agentury a pěstitelské pálení.

Klíčová slova:

ekonomické údaje

korporátní image

organizace

struktura

strategie

kultura

faktory



Obsah:
  • Charakteristika organizace 1
    Základní údaje 1
    Základní ekonomické údaje 1
    Corporate Image 2
    Corporate identity 2
    Organizační struktura 3
    Tvorba organizační struktury 3
    Dimenze organizace 3
    Klasické x kontingenční organizační pojetí 3
    Kompetence a centralizace organizace 4
    Strategie organizace 5
    Přednost organizace 5
    Typ strategie 5
    Proces tvorby strategie 6
    Kultura organizace 7
    Dimenze organizace 7
    Prvky kultury 7
    Zaměření kultury 7
    Faktory organizace 8
    Faktor orientace 8
    Faktor identity 8
    Faktor interakce 8
    Faktor integrace 9
    Faktor zaměření 9
    Faktor správy 9
    Závěrečné shrnutí 10
    Literatura 12

Zdroje:
  • Ing. Petr Pirožek, PhD.: Přednášky z předmětu Management organizací
  • organizační řád Organzace, a.s.
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše