Popis:
Charakteristika organizace
Základní údaje
Organizace a je zapsána do Obchodního rejstříku u Krajského soudu v Brně. Jako předmět podnikání má uvedeno výroba nealkoholických nápojů, koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej v režimu živnosti volné, hostinská činnost, výroba a úprava kvasného lihu (s výjimkou ovocných destilátů získaných pěstitelským pálením), výroba lihovin studenou cestou, silniční motorová doprava nákladní, poradenská a konzultační činnost v potravinářském průmyslu, organizování kulturních a společenských akcií, reklamní činnost, vydavatelská činnost, zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu a služeb, pronájem movitých věcí, nemovitostí, bytových a nebytových prostor spojených s poskytováním jiných než základních služeb, ubytovací služby
výroba ovocných vín, révového vína a aperitivních vín, zemědělství včetně nezpracovaných zemědělských výrobků za účelem zpracování nebo dalšího prodeje, výroba destilované vody, měření, analýzy a diagnostiky v potravinářském průmyslu provozování cestovní agentury a pěstitelské pálení.
Klíčová slova:
ekonomické údaje
korporátní image
organizace
struktura
strategie
kultura
faktory
Obsah:
- Charakteristika organizace 1
Základní údaje 1
Základní ekonomické údaje 1
Corporate Image 2
Corporate identity 2
Organizační struktura 3
Tvorba organizační struktury 3
Dimenze organizace 3
Klasické x kontingenční organizační pojetí 3
Kompetence a centralizace organizace 4
Strategie organizace 5
Přednost organizace 5
Typ strategie 5
Proces tvorby strategie 6
Kultura organizace 7
Dimenze organizace 7
Prvky kultury 7
Zaměření kultury 7
Faktory organizace 8
Faktor orientace 8
Faktor identity 8
Faktor interakce 8
Faktor integrace 9
Faktor zaměření 9
Faktor správy 9
Závěrečné shrnutí 10
Literatura 12
Zdroje:
- Ing. Petr Pirožek, PhD.: Přednášky z předmětu Management organizací
- organizační řád Organzace, a.s.