Marketingová strategie - Semestrální práce z Marketingu
«»
Popis:
„Boom digitálních fotoaparátů přichází v době, která je pro spotřební elektroniku v mnoha ohledech přelomová. S rozvojem digitálních technologií se mění struktura sortimentu i konkurenční prostředí.“
V průběhu roku 2003 se dynamika trhu se spotřební elektronikou zpomalila a ani vysoký nárůst prodeje DVD rekordérů (meziročně o 70%) nedokázal zastavit klesající tendenci. Pokud ovšem k tradičně silným segmentům barevných televizorů a záznamových zařízení připočteme i novou kategorii digitálních fotoaparátů, situace je rázem jiná. Celkový trh nejenže neklesá, ale díky digitálním fotoaparátům naopak roste více než o 9%. Digitální fotoaparáty již předstihly většinu sortimentu a předpokládá se, že právě v této oblasti bude vývoj trhu nejdramatičtější.
Klíčová slova:
marketing
televizní spoty
cíl společnosti
reklama
trh
marketingová strategie
Obsah:
- Nelehký úkol
Cíl společnosti
Televizní spoty
Výsledek
Popis televizních spotů
Zdroje:
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.