Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Plzeňský Prazdroj, a.s. - Obal a jeho funkce. Spotřebitelský, distribuční a přepravní obal. Doporučené materiály a jejich charakteristika.

«»
Přípona
.docx
Typ
semestrální práce
Stažené
0 x
Velikost
1,6 MB
Jazyk
český
ID projektu
11549
Poslední úprava
12.02.2018
Zobrazeno
1 383 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Společnost Plzeňský Prazdroj, a. s. jsme si vybrali nejen proto, že všichni máme rádi pivo. Ale především proto, že je největší výrobce piva v ČR a pro svou produkci používá široký sortiment obalů různých druhů, typů a materiálů. Jak všichni dobře víme, pivo má spoustu podob. Od různých velikostí sudů, skleněných lahví, plechovek až po láhve plastové. Takovou formu vnímá každý běžný spotřebitel. My se kromě toho samozřejmě zaměříme i na další sekundární obaly, které se používají třeba při přepravě a distribuci.

V sortimentu Plzeňského Prazdroje nalezneme především značky jako Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast, Velkopopovický Kozel, Frisco, Miller Genuine Draft, Klasik a Primus. Zároveň je největším exportérem českého piva. Značka Pilsner Urquell je vlajkovou lodí českého exportu a symbolem českého piva ve světě. Toto pivo je dováženo do více než 50 zemí celého světa.

Klíčová slova:

metodika

analýza

plzeňský prazdroj

typy obalů

pivní lahve

koloběh lahví

obal

funkce

distribuce



Obsah:
  • Obsah 1
    Úvod 2
    Cíl projektu 2
    Metodika 2
    definice sortimentu používaných obalů 2
    Teorie 3
    Analýza produktového portfolia Plzeňského prazdroje 6
    PILSNER URQUELL 6
    Gambrinus 8
    RADEGAST 12
    VELKOPOPOVICKÝ KOZEL 14
    Frisco 16
    Analýza jednotlivých typů obalů 18
    Keg sud 18
    Skleněná pivní láhev 18
    Nápojová plechovka 19
    Plechový minisoudek 19
    Přepravka 20
    Plastová pivní přepravka 20
    Papírová přepravka (karton) 21
    Smrštitelná fólie 21
    Analýza koloběhu pivních lahví a sudů 22
    Třídění a výměna lahví 22
    Plnění lahví a sudů u Plzeňského Prazdroje a následná kontrola a distribuce 22
    Jaký obal je pro nápoje ekologicky nejšetrnější? 23
    Zjištěné výsledky projektu 25
    Kritické zhodnocení vlastní práce 25
    Závěr 26
    Seznam použité literatury 26

Zdroje:
  • Kunčar, S.: Marketing pro všechny. SLAKUN, Krnov,1992.
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše