Řešení problému „Neschopná delegátka nebo náročná zákaznice?“
Popis:
Jako předmět našeho týmového řešení jsme si zvolili problém U2-1 „Neschopná delegátka nebo náročná zákaznice?“, jehož plné znění naleznete níže. Klíčové pro nás bylo zjistit, zda stížnost na cestovní kancelář, kterou podala nespokojená klientka, byla oprávněná a zda delegátka cestovní kanceláře pochybila při plnění svých pracovních povinností.
Našim cílem bylo vyřešit nastalou situaci efektivně s ohledem na důležitost přízně našich klientů ve snaze zachovat dobré renomé cestovní kanceláře.
Pro nalezení řešení jsme využili metodu brainstormingu, pro hlubší prozkoumání problematiky jsme si stanovili strom kauzálních vztahů, ve kterém jsme uvažovali o třech možných příčinách problému a zdůvodnili jsme konečný výsledek.
Klíčová slova:
řešení problému
delegátka
zákaznice
reakce
vznik situace
konečné řešení
rozhodovací proces
Obsah:
- Úvod 5
1 Zadání problému 6
2 Řešení jednotlivých úkolů 8
2.1 Reakce na zaslaný dopis 8
2.2 Postup jednání s delegátkou v Turecku 9
2.3 Viník problému a důvod vzniku situace 9
Příčina 1: chyba klientky 10
Příčina 2: chyba hotelu 10
Příčina 3: chyba cestovní kanceláře 11
3 Konečné řešení 12
4 Prvky rozhodovacího procesu 13
Závěr 14
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.