Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Semestrální práce z předmětu Marketing - Jogurt Activia

«»
Přípona
.docx
Typ
semestrální práce
Stažené
6 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
11476
Poslední úprava
31.01.2018
Zobrazeno
1 691 x
Autor:
royal.cut
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod
Za předmět marketingové analýzy jsme si zvolili jogurt Activia. Nejprve představíme produkt jako takový, dále značku Activia a prodejce Danone, jeho cíle a strategie. Dále představíme podobu českého trhu s jogurty. Poté se podíváme na námi provedené situační analýzy - marketingový mix, analýzu konkurence, Porterův model pěti sil, analýzu PESTLE a další. Poslední částí práce je dotazníkové šetření, ve kterém se spotřebitelů ptáme na jejich povědomí o Activii, jejich spokojenost s tímto produktem, a zda jsou nakloněni zavedení nové příchutě, popřípadě jaké.

Cíl práce
Hlavním cílem této seminární práce je zjistit, zda by se nechaly zvýšit prodeje Activie a to přes např. uvedení nové příchutě.
Vedlejším cílem za pomocí situační analýzy bylo zmapovat trh, vnitřní situaci ve firmě a její strategie, přiblížit čtenáři produkt Activii a v neposlední řadě se podívat na přímé konkurenty, které cílí na stejné zákazníky jako Activie.

Metodika práce
V rámci situační analýzy došlo ke sběru dat z internetových a knižních zdrojů. Byla vypracována kompilace shrnující vnitřní situaci firmy a její strategie. Došlo ke zmapování trhu s jogurty a k analýze konkurence. Byla vytvořena analýza vybraného produktu Activie, kterým se praktická část zaobírá. Praktická část se opírá o výsledky dotazníků, které byly použity jako primární zdroj dat.

Klíčová slova:

marketing

situační analýza

analýza konkurence

pest analýza

marketingové nástroje



Obsah:
  • Obsah: 2
    Úvod 3
    Cíl práce 3
    Metodika práce 3
    Charakteristika zkoumaného subjektu: 4
    Jogurt Activia 4
    Druhy výrobků Activia 4
    Prodej mléčných výrobků Activia 5
    Trh s jogurty na území České republiky 5
    Danone 7
    Historie 7
    Strategie Firmy 7
    Další cíle společnosti Danone 8
    Životní prostředí 8
    Projekt uhlíková stopa 9
    Situační analýza jogurtu Activia bílá 9
    Marketingový mix 4P a STP 9
    SWOT analýza 11
    Analýza konkurence 12
    Porterův model pěti sil 13
    Analýza makroekonomických ukazatelů 13
    Pest analýza 13
    Politické (politicko-právní) faktory: 14
    Ekonomické faktory: 14
    Sociálně kulturní faktory: 15
    Technické faktory: 15
    Vlastní dotazníkové šetření 16
    Zhodnocení výsledků vyplývajících z dotazníkového šetření 22
    Návrh marketingových nástrojů 23
    Závěr 23
    Zdroje 24

Zdroje:
  • HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992, ISBN 80-85424-88-6.
  • Výroba jogurtu. Activia [online]
  • Jogurt Activii si už nekoupíte. Danone mění strategii. Zprávy aktuálně [online]
  • Marketingový mix - jeho rozbor, možnosti využití a problémy. Robert Němec [online]
  • SWOT analýza. Managementmania. [online]
  • Pest analýza [online]
  • Ceny jogurtů [online]
  • Dotazníkové šetření Jogurt Activia (výsledky průzkumu), 2015
  • DANONE.com [online]
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše