Semestrální projekt z managementu - Přepravní společnost
«»
Popis:
Podněty pro založení firmy:
Hlavním podnětem založení firmy zabývající se minibusovou dopravou zejména pro zahraniční klientelu je absence podobné služby v Praze. Podobné firmy jako je např. taxi, MHD, doprava koňmi nedokáží uspokojit klienty především v množství nabízených služeb. Naše firma nabízí jak pevně dané vyhlídkové trasy tak trasy na zakázku.
Důraz bude kladen na slušnost a zdvořilost k zákazníkovi. Každý řidič bude schopen se domluvit se zákazníkem minimálně v anglickém nebo německém jazyce. Pro zákazníky mluvící jiným světovým jazykem bude na dispečinku k dispozici tlumočník. Na přání si lze objednat překladatele (průvodce) přímo do autobusu.
Zaměříme se na náročnější zahraniční turisty, kteří přijeli na návštěvu Prahy. Oblast našeho působení bude hlavní město a jeho přilehlé okolí, na přání však lze uskutečnit zájezdy po celé České republice. Prioritní však budou vyhlídkové a exkurzní jízdy po Praze a klasická doprava podle potřeb a požadavků zákazníků.
Klíčová slova:
management
založení firmy
faktory
analýza
vliv
trh
minibus
Obsah:
- 1. Popis případu
2. Současná situace společnosti a vstupní údaje
3. Objektivní faktory - analýza vnějšího prostředí
Porovnání minibusové dopravy s konkurencí
4. Subjektivní faktory
5. SWOT analýza
6. Umisťovací strategie
7. Návrh marketingové strategie
8.Finance - finanční cíle
Náklady na marketing během roku 2007
Výpočet nákladů na jeden minibus
Provoz dispečinku
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.