Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Semestrální týmový projekt z předmětu Základy marketingu - Dream - Reader

«»
Přípona
.doc
Typ
semestrální práce
Stažené
3 x
Velikost
0,4 MB
Jazyk
český
ID projektu
6533
Poslední úprava
07.09.2015
Zobrazeno
1 726 x
Autor:
jiri.hosko
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Úvod a cíl práce

Cílem naší seminární práce je zavést nový výrobek, který sami vymyslíme a navrhneme, na trh. A podrobně popsat zavedení tohoto výrobku na trh. Dále údaje o firmě, analýze trhu, strategie podnikání, segmentace trhu a vše o výrobku, včetně jeho historie a budoucnosti. Po dlouhém přemýšlení a dohadování jsme se všichni shodli na produktu sluchátka Dream-reader.

Historie firmy

Myšlenka zakladatelů firmy vznikla již roku 2004, zajímali jsme se o zkoumání lidského mozku a myšlení během spánku. Následovalo nespočet objevů, projektů, které nebyly nikterak úspěšné. Účastnili jsme se mezinárodních lékařských konferencí, úzce spolupracovali s dalšími lékařskými kapacitami a vědci, zajímal nás také názor širokého okolí, jak by byl tento nový produkt pro ně zajímavý a přínosný.

Klíčová slova:

segmentace

marketing

distribuce

propagace

podnikání



Obsah:
  • 1. Úvod a cíl práce 1
    2. Naše firma 2
    3. Strategie podnikání 5
    4. Segmentace 10
    5. Marketingový mix 5P 12
    a) Výrobek, služba 12
    b) Cena 14
    c) Distribuce 15
    d) Propagační mix 17
    e) Lidé (zaměstnanci) 22
    6. Závěr 24
    7. Seznam použité literatury 25
    8. Přílohy 27

Zdroje:
  • BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN:80-7179-577-1.
  • ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a.s., 2009. 240 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
  • KOTLER, Philip. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
  • Američtí vědci chtějí nahrávat a číst lidské sny. Novinky [online]
  • Středoevropské centrum pro finance a management [online]
  • HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. Praha : Grada, 2001. 150 s.
  • Evropský sociální fond v ČR [online]
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše