Popis:
1. Úvod a cíl práce
Cílem naší seminární práce je zavést nový výrobek, který sami vymyslíme a navrhneme, na trh. A podrobně popsat zavedení tohoto výrobku na trh. Dále údaje o firmě, analýze trhu, strategie podnikání, segmentace trhu a vše o výrobku, včetně jeho historie a budoucnosti. Po dlouhém přemýšlení a dohadování jsme se všichni shodli na produktu sluchátka Dream-reader.
Historie firmy
Myšlenka zakladatelů firmy vznikla již roku 2004, zajímali jsme se o zkoumání lidského mozku a myšlení během spánku. Následovalo nespočet objevů, projektů, které nebyly nikterak úspěšné. Účastnili jsme se mezinárodních lékařských konferencí, úzce spolupracovali s dalšími lékařskými kapacitami a vědci, zajímal nás také názor širokého okolí, jak by byl tento nový produkt pro ně zajímavý a přínosný.
Klíčová slova:
segmentace
marketing
distribuce
propagace
podnikání
Obsah:
- 1. Úvod a cíl práce 1
2. Naše firma 2
3. Strategie podnikání 5
4. Segmentace 10
5. Marketingový mix 5P 12
a) Výrobek, služba 12
b) Cena 14
c) Distribuce 15
d) Propagační mix 17
e) Lidé (zaměstnanci) 22
6. Závěr 24
7. Seznam použité literatury 25
8. Přílohy 27
Zdroje:
- BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN:80-7179-577-1.
- ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, a.s., 2009. 240 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
- KOTLER, Philip. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
- Američtí vědci chtějí nahrávat a číst lidské sny. Novinky [online]
- Středoevropské centrum pro finance a management [online]
- HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. Praha : Grada, 2001. 150 s.
- Evropský sociální fond v ČR [online]