Starbucks - marketingový mix, SWOT analýza
«»
Popis:
Základní charakteristika
- Založena roku 1971 Gordonem Bowkerem, Jerrym Baldwinem a Zevem Sieglem v Seattlu
- Název Starbucks podle románu Hermana Melvilla Bílá velryba
- Dnes má více než 16 000 maloobchodních prodejen ve více než v 50 zemích světa
- Současným prezidentem a generálním ředitelem společnosti je Howard Schultz
- Ocenění “Most Ethical Company, European Coffee Industry” v roce 2009-2010 a mnoho dalších („Best Coffee“)
Historie společnosti:
- V roce 1982 si Howard Schultz uvědomuje obrovský potenciál společnosti
- V 90. letech 20. století Starbucks expanduje mimo Seattle
- V prvním desetiletí 21. století fenomén Starbucks pokačuje
Klíčová slova:
starbucks
coffee
marketing
swot
promotion
placement
Obsah:
- Základní charakteristika
Historie společnosti:
Starbucks coffee v české republice
Marketingový mix - 4p-
Product
Price
Place
Promotion
Swot analýza
Zdroje:
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.