Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Stavba rámů jízdních kol - semestrální práce z předmětu Management a marketing

«»
Přípona
.doc
Typ
semestrální práce
Stažené
0 x
Velikost
1,8 MB
Jazyk
český
ID projektu
7103
Poslední úprava
14.12.2015
Zobrazeno
402 x
Autor:
pacha
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Popis případu

Firma KOSTA FRAMES s. r. o. je námi založená firma, zabývající se zakázkovou stavbou rámů jízdních kol.
Jelikož v dnešní době je na trhu poměrně velké množství výrobců, zabývajících se touto činností, bude objem výrobků firmy s tímto faktem korespondovat.
Společnost bude provádět jen samotnou stavbu rámů, alespoň z počátku své činnosti, a to především z důvodu velkých finančních nákladů na pořízení lakovací techniky a dalšího strojního zařízení, jako např. ostřikávacího stroje apod., k lakování kovových povrchů potřebného.
Samotná výrobní činnost firmy bude probíhat v pronajatých prostorách státního podniku LOM PRAHA, divize letecké opravny s adresou: Tiskařská 8, Praha 10 - Malešice, PSČ 100 38.
Cílem společnosti v prvních třech letech je dobývání místa na trhu, získávání stálých zákazníků a rozšiřování povědomí cyklistické veřejnosti o firmě.

Klíčová slova:

management

marketing

jízdní kolo

rám

společnost



Obsah:
  • 1. Popis případu
    2. Současná situace společnosti a vstupní údaje
    2.1 Základní informace
    2.2 Produkty společnosti
    2.3 Charakteristika hlavních produktů
    2.4 Prodej
    2.5 Distribuce
    2.6 Marketing - situační analýza
    3. Objektivní faktory - analýza vnějšího
    3.1 Analýza vlivu světové ekonomiky
    3.2 Analýza vlivu Evropské unie
    3.3 Analýza vlivu národního prostředí - makroekonomie
    3.4 Analýza odvětví
    3.5 Analýza trhu
    3.6 Příležitosti a ohrožení analýzy objektivních faktorů - jejich vliv na podnikání
    4. Subjektivní faktory
    4.1 Silné a slabé stránky
    4.2 Konkurenční výhoda
    4.3 Hodnocení tržní pozice
    5. SWOT analýza společnosti - matice
    6. Umísťovací strategie
    7. Návrh marketingové strategie
    7.1 Tržní cíle podniku
    7.2 Marketingové cíle
    8. Finance - finanční cíle
    8.1 Předpoklady pro sestavení finančního plánu a rozpočtu
    8.2 Výpočet bodu zvratu - kalkulace
    8.3 Proforma - výsledovka rok 2008 - 2013
    8.4 Proforma rozvaha
    8.5 Hodnocení výsledků - ukazatele tržní úspěšnosti
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše