Popis:
1. Popis případu
Firma KOSTA FRAMES s. r. o. je námi založená firma, zabývající se zakázkovou stavbou rámů jízdních kol.
Jelikož v dnešní době je na trhu poměrně velké množství výrobců, zabývajících se touto činností, bude objem výrobků firmy s tímto faktem korespondovat.
Společnost bude provádět jen samotnou stavbu rámů, alespoň z počátku své činnosti, a to především z důvodu velkých finančních nákladů na pořízení lakovací techniky a dalšího strojního zařízení, jako např. ostřikávacího stroje apod., k lakování kovových povrchů potřebného.
Samotná výrobní činnost firmy bude probíhat v pronajatých prostorách státního podniku LOM PRAHA, divize letecké opravny s adresou: Tiskařská 8, Praha 10 - Malešice, PSČ 100 38.
Cílem společnosti v prvních třech letech je dobývání místa na trhu, získávání stálých zákazníků a rozšiřování povědomí cyklistické veřejnosti o firmě.
Klíčová slova:
management
marketing
jízdní kolo
rám
společnost
Obsah:
- 1. Popis případu
2. Současná situace společnosti a vstupní údaje
2.1 Základní informace
2.2 Produkty společnosti
2.3 Charakteristika hlavních produktů
2.4 Prodej
2.5 Distribuce
2.6 Marketing - situační analýza
3. Objektivní faktory - analýza vnějšího
3.1 Analýza vlivu světové ekonomiky
3.2 Analýza vlivu Evropské unie
3.3 Analýza vlivu národního prostředí - makroekonomie
3.4 Analýza odvětví
3.5 Analýza trhu
3.6 Příležitosti a ohrožení analýzy objektivních faktorů - jejich vliv na podnikání
4. Subjektivní faktory
4.1 Silné a slabé stránky
4.2 Konkurenční výhoda
4.3 Hodnocení tržní pozice
5. SWOT analýza společnosti - matice
6. Umísťovací strategie
7. Návrh marketingové strategie
7.1 Tržní cíle podniku
7.2 Marketingové cíle
8. Finance - finanční cíle
8.1 Předpoklady pro sestavení finančního plánu a rozpočtu
8.2 Výpočet bodu zvratu - kalkulace
8.3 Proforma - výsledovka rok 2008 - 2013
8.4 Proforma rozvaha
8.5 Hodnocení výsledků - ukazatele tržní úspěšnosti