Zisk jako podnět a alternativní cíle firmy
Popis:
Téma této semestrální práce je Zisk jako podnět a alternativní cíle firmy. V
první části, tedy Zisk jako podnět k podnikání se zaměříme na maximalizaci zisku,
zisky z akcií, cíle a principy finančního řízení a teorie dosažení zisku. V druhé části
této práce na alternativní cíle firmy, jejich druhy a ve spojitosti s časem, dále pak
manažerské teorie firmy, modely firem a význam zisku v alternativních teoriích
firmy.
Klíčová slova:
Zisk
cíle firmy
alternativní teorie firmy
Obsah:
- Úvod
Zisk jako podnět k podnikání
Maximalizace zisku
Zisky z akcií
Cíle a principy finančního řízení
Teorie dosažení zisku
Alternativní cíle firmy
Nejčastější alternativní cíle firmy
Alternativní cíle firmy a čas
Manažerské teorie firmy
Modely firem
Význam zisku Význam zisku v alternativních teoriích firmy
Závěr
Seznam použitých zdrojů
Zdroje:
- Ekonomika, management a marketing v kostce pro střední školy (Jan Matějka) 1989
- Malá encyklopedie moderní ekonomie (Milan Sojka, Bronislav Konečný), 1999
- Mikroekonomie (Libuše Macáková a kolektiv), 2003
- www.miras.cz
- http://edu.uhk.cz/~jindrvo1/predmety/?p=miek1&page=uvod
- www.seminarky.cz
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.