Analýza kavárny Jiné Café s.r.o. a stanovení možných kroků konkurenta prostřednictvím metody ACH
Popis:
V rámci předmětu Competitive Intelligence bude zpracována seminární práce zabývající se analýzou společnosti Jiné Café s.r.o. a bude provedeno hodnocení konkurenčního prostředí.
Před zpracováním práce byla prostudována odborná literatura věnovaná této problematice, při níž byla použita metoda systematického pozorování a následně detailní analýza. Jako zdroj informací budou v práci použita primární data z interních zdrojů i sekundární data z veřejně dostupných zdrojů. Pro svou práci jsem si zvolila společnost Jiné Café s.r.o. S touto firmou mám osobní zkušenosti, protože jsem zde pracovala, a to je taky důvod, proč jsem si ji vybrala.
Cílem seminární práce bude provést analýzu vybrané společnosti a na základě této analýzy zhodnotit konkurenční prostředí firmy.
Klíčová slova:
competitive intelligence
podnikatelský subjekt
konkurence
porterova analýza konkurence
model pěti sil
konkurenční hypotézy
Obsah:
- 1 Obsah 2
2 Úvod 3
3 Popis vybraného podnikatelského subjektu 4
4 Schéma KIT 5
5 Identifikace konkurenta 6
6 Analýza konkurenta dle Portera (analýza čtyř rohů) 7
6.1 Odpovědi na základní strategické otázky 7
7 SWOT analýza pro konkurenta 9
8 Analýza konkurenčních hypotéz 10
8.1 Možné hypotézy 10
8.2 Důkazy a argumenty 10
8.3 Matice s hypotézami a důkazy 11
8.4 Vyčištění matice 11
8.5 Předběžné závěry 17
8.6 Analýza citlivosti 18
8.7 Závěrečná zpráva 21
8.8 Stanovení milníků 22
9 Závěr 24
10 Seznam použité literatury 25
11 Seznam tabulek, obrázků a grafů 26
Zdroje:
- BARTES, František. Competetive Inteligence. Brno: Adademické nakladatelství CERM, 2012. ISBN 978-80-214-4613-7.
- Jiné Café
- Cukrářství Budařovi
- ACH: Analýza konkurenčních hypotéz [online]
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.