Analýza společnosti Pekárny Crocus, s. r. o. a jejích konkurenčního prostředí
Popis:
Úvod
V rámci předmětu Competitive Intelligence jsem zpracovala seminární práci, která se zabývá analýzou společnosti Pekárny Crocus, s. r. o.a hodnotí její konkurenční prostředí. Seminární práce má danou strukturu, která je následující: analyzovaná společnost, produkty a služby, dále také související konkurenční firmy, odběratelé a partneři a další části, které budu následně charakterizovat.
Cíle a metodika
Hlavní cílem seminární práce je provést analýzu společnosti a na základě vybrané metody analýzykonkurenčních hypotéz a zhodnotit konkurenční prostředí zkoumané firmy.
Klíčová slova:
analyzovaná společnost
konkurent
pekárna
Porter
konkurent
hypotézy
konkurenční prostory
Obsah:
- Úvod 4
Cíle a metodika 4
1 Analyzovaná společnost 5
1.1 Předmět podnikání 5
1.2 Historie společnosti 5
1.3 Výrobní program 6
2 Schéma KIT pro Pekárna Crocus, s.r.o. 4
3 Výběr konkurenta 8
3.1 Enpeka a.s. 8
3.2 Karlová pekárna s.r.o. 8
3.3 Penam, a.s. 8
3.4 United Bakeries a.s. 8
4 Analýza konkurenta dle Portera (analýza čtyř rohů) 10
4.1 Je konkurent spokojen se svým současným postavením na trhu? 10
4.2 Jaké jsou pravděpodobné budoucí kroky konkurenta? 10
4.3 Jaké jsou cíle konkurenta? 10
4.4 Co by vyprovokovalo konkurenta k nejtvrdší odvetě? 10
5 SWOT analýza pro konkurenta 11
6 Zpravodajská analýza 12
6.1 Analýza konkurenčních hypotéz 12
6.2 Důkazy a argumenty 12
6.3 Matice s hypotézami a důkazy 14
6.4 Vyčištění matice 15
6.5 Sestavení předběžných závěrů 15
6.6 Analýza citlivosti závěrů pro některé kritické důkazy 17
6.7 Relativní pravděpodobnost všech hypotéz 19
6.8 Stanovení milníků pro následné sledování 20
6.9 Zpravodajská analýza - ACH 22
Použité informační zdroje 26
Seznam obrázků, grafů a tabulek 26
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.