Analýza trhu nemovitostí pro maloobchodní prodej v Brně - seminární práce
«»
Popis:
1. Vymezení segmentu trhu
Předmětem analýzy budou nemovitosti určené pro maloobchodní prodej v Brně se zaměřením na velká nákupní centra. Jako relevantní trh pro analýzu tedy budeme uvažovat veškerá nákupní centra na území Brna či na jeho okraji s výbornou dopravní dostupností (MHD nebo vlastní autobusová doprava). Předmětem analýzy budou centra o větší rozloze s mnoha obchodními prostory určenými k maloobchodnímu prodeji. Protože se jedná v podstatě stále o nový fenomén na trhu maloobchodních nemovitostí, velké zastoupení v analýze budou mít novější nákupní centra. Minulý trend se na tomto nemovitostním trhu vyznačoval spíše samostatně stojícími jednotlivými maloobchodními prostory nebo menšími nákupními domy.
2. Aktuální situace v tržním segmentu
2.1 Dosavadní vývoj
Vývoj na trhu komerčních nemovitostí byl v uplynulých dvou letech vlivem finanční, potažmo hospodářské krize poměrně dynamický. Zatímco mezi lety 2006 - 2009 jsme mohli sledovat v Jihomoravském kraji růst cen stavebních pozemků v průměru okolo 1,5 % ročně, ceny samotných komerčních nemovitostí se vyvíjely poměrně dynamičtěji, když například ceny komerčních nemovitostí za celou Českou republiku poklesly v průměru mezi lety 2008 - 2009 o 7 %.
Klíčová slova:
tržní segment
nájemné
pozemek
poptávka
tržní segment
výstavba
Obsah:
- 1. Vymezení segmentu trhu
2. Aktuální situace v tržním segmentu
2.1 Dosavadní vývoj
2.2 Náklady na výstavbu
2.3 Výše nájemného
2.4 Ceny Pozemků
2.5 Poptávka, nabídka a perspektivy v daném tržním segmentu
3. Zdroje
Zdroje:
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.