Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 659   projektů
0 nových

Analýza využívání marketingových nástrojů ve firmě Anaj Czech s r. o

«»
Přípona
.doc
Typ
seminární práce
Stažené
0 x
Velikost
0,2 MB
Jazyk
český
ID projektu
2532
Poslední úprava
12.12.2013
Zobrazeno
1 102 x
Autor:
leonek
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firma ANAJ Czech, s.r.o. sídlí na Severní Moravě v centru města Frýdlant nad Ostravicí ležícího v široké kotlině řeky Ostravice. Firma se zabývá zakázkovou výrobou a ostřením speciálních nástrojů pro třískové obrábění. Svým zákazníkům nabízí kompletní službu ostření veškerých nástrojů včetně povlakování a pravidelného svozu. Dále vyrábí speciální nástroje ze slinutých karbidů nebo nástrojové oceli včetně jejich technologických řešení.


Veškeré výrobní činnosti probíhají na nejmodernějších strojích a měřících zařízeních. Jde například o CNC brusky SAACKE a nebo výkonnou brusku na kulato JUNKERS Quickpoint 3000. Pro kontrolu a zaručení nadstandardních přesností používá velmi přesná měřící zařízení např. WALTER-Toolcheck nebo ZOLLER-Smile.Díky vysoké kvalifikovanosti a praxi pracovníků je firma schopna řešit ty nejnáročnější aplikace nástrojů pro třískové obrábění.Veškeré činnosti jsou podřízeny ISO 9001:2001. Pro deklaraci nejvyšší kvality jsou vydávány měřící protokoly a dále protokoly o shodě.

Klíčová slova:

makroprostředí

mikroprostředí

lokalizace

organizační struktura

protokol



Obsah:
  • I. Popis a základní charakteristika firmy 3
    1.1 Historie 3
    1.2 Lokalizace 4
    1.3 Organizační struktura 5
    II. Charakteristika marketingového prostředí 6
    II.1 Makroprostředí 6
    II.2 Mikroprostředí 7
    III. Analýza využívání marketingových nástrojů 8
    IV. Návrhy marketingových strategií pro zvolené marketingové nástroje 13
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše