Analýza využívání marketingových nástrojů ve firmě Anaj Czech s r. o
Popis:
Firma ANAJ Czech, s.r.o. sídlí na Severní Moravě v centru města Frýdlant nad Ostravicí ležícího v široké kotlině řeky Ostravice. Firma se zabývá zakázkovou výrobou a ostřením speciálních nástrojů pro třískové obrábění. Svým zákazníkům nabízí kompletní službu ostření veškerých nástrojů včetně povlakování a pravidelného svozu. Dále vyrábí speciální nástroje ze slinutých karbidů nebo nástrojové oceli včetně jejich technologických řešení.
Veškeré výrobní činnosti probíhají na nejmodernějších strojích a měřících zařízeních. Jde například o CNC brusky SAACKE a nebo výkonnou brusku na kulato JUNKERS Quickpoint 3000. Pro kontrolu a zaručení nadstandardních přesností používá velmi přesná měřící zařízení např. WALTER-Toolcheck nebo ZOLLER-Smile.Díky vysoké kvalifikovanosti a praxi pracovníků je firma schopna řešit ty nejnáročnější aplikace nástrojů pro třískové obrábění.Veškeré činnosti jsou podřízeny ISO 9001:2001. Pro deklaraci nejvyšší kvality jsou vydávány měřící protokoly a dále protokoly o shodě.
Klíčová slova:
makroprostředí
mikroprostředí
lokalizace
organizační struktura
protokol
Obsah:
- I. Popis a základní charakteristika firmy 3
1.1 Historie 3
1.2 Lokalizace 4
1.3 Organizační struktura 5
II. Charakteristika marketingového prostředí 6
II.1 Makroprostředí 6
II.2 Mikroprostředí 7
III. Analýza využívání marketingových nástrojů 8
IV. Návrhy marketingových strategií pro zvolené marketingové nástroje 13
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.