Charakteristika logistických procesů podniku Česká Zbrojovka, a.s.
«»
Popis:
V této seminární práci se zaměříme na některé z klíčových logistických činností podniku. Klíčové činnosti můžeme považovat za logistický proces. Seminární práci zaměříme na firmu Česká zbrojovka a. .s. a zde si popíšeme vybrané činnosti.
V úvodní kapitole si představíme danou firmu a něco málo si povíme z její historie. V další kapitole se již plně zaměříme na činnosti, které jsme si vybrali. Vybrali, jsem si zákaznický servis a podporu servisu a náhradní díly.
Zákaznický servis je v každém ohledu jednou z nejpodstatnějších činností a prvků, kterou by měla mít každá firma. Představuje logistický výstup celého procesu. Do podpory servisu jsme zahrnuli velice podstatné odvětví záruční doby a případné reklamace. Bez těchto možností by na trhu firma byla jen těžko konkurence schopná.
Klíčová slova:
historie firmy
logistika
zákaznický servis
podpora
náhradní díly
Česká Zbrojovka
Obsah:
- Obsah
Obchodně podnikatelská fakulta v karviné 1
Úvod 2
1Profil podniku 3
1.1.Historie firmy 3
2Vymezení logistických procesů podniku 3
2.1Zákaznický servis 3
2.2Podpora servisu a náhradní díly 3
Závěr 5
Použité prameny 6
Zdroje:
- NĚMEC, F., LOGISTIKA. 2007. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné.
- Česká zbrojovka a. s. Dostupný z WWW:
- Česká zbrojovka a. s. Dostupný z WWW:
- Česká zbrojovka a. s. Dostupný z WWW:
- Česká zbrojovka a. s. Dostupný z WWW:
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.