Popis:
Masová komunikace - již od slova „masa“ musí být každému z nás jasné, že masová komunikace se netýká pouze vybraných jedinců jak by si někdo naneštěstí mohl myslet, dotýká se nás všech, bez výjimky. Ráda bych se ve své práci zamyslela nad samotným vznikem termínu, základními přístupy, charakteristikou, rozdělením a v neposlední řadě bych se ráda zmínila o aktuáních změnách v této oblasti. Svojí prací bych chtěla podat alespoň základní stručný přehled a také podnět zamyšlení k dané problematice, který je bezesporu velmi zajímavá pro každého, tedy nejen pro nás, studenty tohoto oboru.
Klíčová slova:
komunikace
charakteristika
instituce
masové médiá
studenty
Obsah:
- 1. Úvod
2. Základní fakta a vznik termínu masová komunikace
2.1. Termín masová komunikace
2.2. Význam masových médií
3. Základní přístupy v teorii médií a typy teorií
3.1. Základní typy přístupů
3.2. Základní teorie
4. Masově mediální instituce
5. Typy médií
5.1. Základní typy, jejich vývoj
5.2. Rozdíly mezi médii
5.3. Současné změny
6. Závěr
7. Použitá literatura